۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۲۲۲۱۹
کارشناس مسائل حقوقی:

بهتر بود به جای پیام تبریک عملکرد آل سعود تقبیح می شد

کارشناس مسائل حقوقی گفت: در شرایطی که تاکنون عربستان علی رغم وعده های گوناگون پیگیری قابل توجهی در خصوص این حادثه انجام نداده است بهتر بود به جای پیام تبریک عملکرد آل سعود تقبیح می شد.
بهتر بود به جای پیام تبریک عملکرد آل سعود تقبیح می شد
محسن عبدی پور در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز پیام تبریک وزیر امور خارجه کشورمان را خطاب به عادل بن احمد الجبیر در خصوص انتصاب وی به سمت وزیر خارجه عربستان سعودی را یک رفتار غیر دیپلماتیک و برخلاف اصول سیاسی دانست.


عبدی پور تصریح کرد: در شرایطی که جنگ نابرابری را رژیم آل سعود بر علیه مسلمانان بی دفاع یمنی با هماهنگی و همکاری آمریکا و رژیم صهیونیستی به راه انداخته و مشکلاتی که برای جهان اسلام به وجود آورده آقای ظریف باید سنجیده تر و دقیق تر عمل می کرد.


وی با اشاره به حادثه فرودگاه جده اظهار کرد: در شرایطی که تاکنون عربستان علی رغم وعده های گوناگون پیگیری قابل توجهی در خصوص این حادثه انجام نداده است بهتر بود به جای پیام تبریک عملکرد آل سعود تقبیح می شد.


عبدی پور گفت: متاسفانه این عملکرد از ایران که الگویی برای آزادیخواهان منطقه و جهان به شما می رود قابل قبول نیست چرا که به نحوی تایید عملکرد آل سعود را متبادر به ذهن می کند.




انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۵۴:۱۸

27 Dec 2019