۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۲۲۲۰۵
معاون توسعه منابع نيروي انساني استاندار در بن:

با تعريف پست جديد از سوي وزارت خانه ساير ادارات در شهرستان بن مستقر خواهد شد

منابع نيروي انساني استاندار گفت: عدم استقرار برخي ادارات يکي از مشکلات اساسي شهرستان بن بوده که بايد پست جديد از سوي وزارت خانه تعريف و با صدور مجوز استقرار ادارات صورت پذيرد که اين امر در حال بررسي است.
با تعريف پست جديد از سوي وزارت خانه ساير ادارات در شهرستان بن مستقر خواهد شد
به گزارش جهانبین نیوز سيامک سليماني معاون توسعه منابع نيروي انساني استاندار چهارمحال و بختياري در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: شورا تبلور مشارکت مردم در تصميم گيري ها و يکي از کارامد ترين بخش مديريت شهري و روستايي است.

سليماني افزود: دو بازوي توانمند نظام، شهرداري ها و شوراها هستند که اگر باهم تعاملي مطلوب داشته باشند در سرعت بخشي و اجراي پروژه ها و مشارکت در تصميم گيري ها نقش به سزايي دارند.

معاون منابع نيروي انساني استاندار تصريح کرد: پيشرفت و توسعه هر جامعه اي استفاده از خرد جمعي است و با مشورت کردن و استفاده از نظرات و تجربيات ديگران به توسعه و آباداني کشور سرعت مي بخشيم.

سليماني خاطر نشان کرد: با حضور در جمع اعضاي شوراي شهر و روستاي شهرستان بن و بررسي مشکلات آن ها، برنامه ها منسجم تر و با کيفيت بهتري پيش خواهد رفت.

وي مهم ترين مشکل و دغدغه در شهرستان بن را عدم استقرار برخي ادارات در اين شهرستان عنوان کرد و گفت: بايد پست جديد از سوي وزارت خانه تعريف و با صدور مجوز استقرار ادارات صورت پذيرد که اين امر در حال بررسي است.

معاون منابع نيروي انساني استاندار در خصوص مشکلات محيط زيست و منابع طبيعي برخي روستاها در اين شهرستان اظهار کرد: براي رفع اين مساله چندين جلسه با رئيس سازمان حفاظت محيط زيست کشور گرفته و يکي از دغدغه هاي استاندار است و اميد است در آينده اين مساله مرتفع گردد.

وي گفت: برخي مشکلات عدم آنتن دهي تلفن همراه، آب رساني و مشکلات جاده ها در برخي روستاها نيز به دستگاه هاي مربوطه ارجاع و رسيدگي خواهد شد.



انتهاي پيام/۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۲:۴۱

27 Dec 2019