کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون توسعه منابع نيروي انساني استاندار در بن:

با تعريف پست جديد از سوي وزارت خانه ساير ادارات در شهرستان بن مستقر خواهد شد

15 ارديبهشت 1394 ساعت 13:43

منابع نيروي انساني استاندار گفت: عدم استقرار برخي ادارات يکي از مشکلات اساسي شهرستان بن بوده که بايد پست جديد از سوي وزارت خانه تعريف و با صدور مجوز استقرار ادارات صورت پذيرد که اين امر در حال بررسي است.


به گزارش جهانبین نیوز سيامک سليماني معاون توسعه منابع نيروي انساني استاندار چهارمحال و بختياري در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: شورا تبلور مشارکت مردم در تصميم گيري ها و يکي از کارامد ترين بخش مديريت شهري و روستايي است.

سليماني افزود: دو بازوي توانمند نظام، شهرداري ها و شوراها هستند که اگر باهم تعاملي مطلوب داشته باشند در سرعت بخشي و اجراي پروژه ها و مشارکت در تصميم گيري ها نقش به سزايي دارند.

معاون منابع نيروي انساني استاندار تصريح کرد: پيشرفت و توسعه هر جامعه اي استفاده از خرد جمعي است و با مشورت کردن و استفاده از نظرات و تجربيات ديگران به توسعه و آباداني کشور سرعت مي بخشيم.

سليماني خاطر نشان کرد: با حضور در جمع اعضاي شوراي شهر و روستاي شهرستان بن و بررسي مشکلات آن ها، برنامه ها منسجم تر و با کيفيت بهتري پيش خواهد رفت.

وي مهم ترين مشکل و دغدغه در شهرستان بن را عدم استقرار برخي ادارات در اين شهرستان عنوان کرد و گفت: بايد پست جديد از سوي وزارت خانه تعريف و با صدور مجوز استقرار ادارات صورت پذيرد که اين امر در حال بررسي است.

معاون منابع نيروي انساني استاندار در خصوص مشکلات محيط زيست و منابع طبيعي برخي روستاها در اين شهرستان اظهار کرد: براي رفع اين مساله چندين جلسه با رئيس سازمان حفاظت محيط زيست کشور گرفته و يکي از دغدغه هاي استاندار است و اميد است در آينده اين مساله مرتفع گردد.

وي گفت: برخي مشکلات عدم آنتن دهي تلفن همراه، آب رساني و مشکلات جاده ها در برخي روستاها نيز به دستگاه هاي مربوطه ارجاع و رسيدگي خواهد شد.



انتهاي پيام/۵۲۰ز


کد مطلب: 22205

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22205/تعريف-پست-جديد-سوي-وزارت-خانه-ساير-ادارات-شهرستان-بن-مستقر-خواهد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir