۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۲۲۱۸۴

مي نويسند 850 و مي گيرند 1000

شکوه وشکايت مردم شهرستان سامان از گرفتن کرايه هاي بيشتر رانندگان از مسافرين شهرکرد.
مي نويسند 850 و مي گيرند 1000
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، مردم شهرستان سامان از نحوه گرفتن کرايه بعضي از رانندگان نارضايتي دارند و اکثريت مسافرين از اين نحوه برخورد رانندگان زمان دريافت کرايه که زماني که ۱۰۰۰ تومان در اختيار راننده قرار مي دهند مابقي دريافت نمي کنند و بهانه هاي از قبيل پول خرد نداريم و ... را براي مسافرين عنوان مي کنند.

ناراحتي مردم در اين مورد بسيار زياد است و مراجعات زيادي در اين زمينه به دفتر سايت سامان ما شده است و مردم خواستار پيگيري اين موضوع شدند.

رئيس حمل و نقل و پايانه هاي استان چهار محال و بختياري در گفتگو با سامان ما در اين زمينه با بيان اينکه وظيفه رانندگان است که پول خرد تهيه کنند و در اختيار مسافرين قرار دهند و برخورد خوبي با مسافرين داشته باشند، اظهار کرد: اضافه دريافتي تخلف است.

فريبرز کرمي با اشاره بر اينکه مسافرين مي توانند به صورت حضوري شکايت هاي خود را عنوان کنند، بيان داشت: مسافرين از طريق تلفن گويا ۳۲۲۴۲۸۵۳ و شماره پيامک ۳۰۰۰۱۴۳ و ۱۰۰۰۳۰۰۸ شماره ميني بوس و نام و نام خانوادگي و انواع تخلفات رانندگان را ارسال کنند.

کرمي با بيان اينکه پس از ارسال تخلفات رانندگان ارگان هاي نظارتي و بازرسي برخورد مالي و حقوقي با متخلفين خواهند داشت ، اذعان کرد: مسافرين بايد تمامي مشخصات رانندگان متخلف ارسال شود چرا که به صورت عمومي نمي شود با رانندگان متخلف برخورد کرد.



انتهای پیام1020ج /601س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۳:۲۳

15 Feb 2020