به گزارش
جهانبین نیوز به نقل از
سامان ما، مردم شهرستان سامان از نحوه گرفتن کرايه بعضي از رانندگان نارضايتي دارند و اکثريت مسافرين از اين نحوه برخورد رانندگان زمان دريافت کرايه که زماني که ۱۰۰۰ تومان در اختيار راننده قرار مي دهند مابقي دريافت نمي کنند و بهانه هاي از قبيل پول خرد نداريم و ... را براي مسافرين عنوان مي کنند.
ناراحتي مردم در اين مورد بسيار زياد است و مراجعات زيادي در اين زمينه به دفتر سايت سامان ما شده است و مردم خواستار پيگيري اين موضوع شدند.
رئيس حمل و نقل و پايانه هاي استان چهار محال و بختياري در گفتگو با سامان ما در اين زمينه با بيان اينکه وظيفه رانندگان است که پول خرد تهيه کنند و در اختيار مسافرين قرار دهند و برخورد خوبي با مسافرين داشته باشند، اظهار کرد: اضافه دريافتي تخلف است.
فريبرز کرمي با اشاره بر اينکه مسافرين مي توانند به صورت حضوري شکايت هاي خود را عنوان کنند، بيان داشت: مسافرين از طريق تلفن گويا ۳۲۲۴۲۸۵۳ و شماره پيامک ۳۰۰۰۱۴۳ و ۱۰۰۰۳۰۰۸ شماره ميني بوس و نام و نام خانوادگي و انواع تخلفات رانندگان را ارسال کنند.
کرمي با بيان اينکه پس از ارسال تخلفات رانندگان ارگان هاي نظارتي و بازرسي برخورد مالي و حقوقي با متخلفين خواهند داشت ، اذعان کرد: مسافرين بايد تمامي مشخصات رانندگان متخلف ارسال شود چرا که به صورت عمومي نمي شود با رانندگان متخلف برخورد کرد.
انتهای پیام1020ج /601س