کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مي نويسند 850 و مي گيرند 1000

14 ارديبهشت 1394 ساعت 12:26

شکوه وشکايت مردم شهرستان سامان از گرفتن کرايه هاي بيشتر رانندگان از مسافرين شهرکرد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، مردم شهرستان سامان از نحوه گرفتن کرايه بعضي از رانندگان نارضايتي دارند و اکثريت مسافرين از اين نحوه برخورد رانندگان زمان دريافت کرايه که زماني که ۱۰۰۰ تومان در اختيار راننده قرار مي دهند مابقي دريافت نمي کنند و بهانه هاي از قبيل پول خرد نداريم و ... را براي مسافرين عنوان مي کنند.

ناراحتي مردم در اين مورد بسيار زياد است و مراجعات زيادي در اين زمينه به دفتر سايت سامان ما شده است و مردم خواستار پيگيري اين موضوع شدند.

رئيس حمل و نقل و پايانه هاي استان چهار محال و بختياري در گفتگو با سامان ما در اين زمينه با بيان اينکه وظيفه رانندگان است که پول خرد تهيه کنند و در اختيار مسافرين قرار دهند و برخورد خوبي با مسافرين داشته باشند، اظهار کرد: اضافه دريافتي تخلف است.

فريبرز کرمي با اشاره بر اينکه مسافرين مي توانند به صورت حضوري شکايت هاي خود را عنوان کنند، بيان داشت: مسافرين از طريق تلفن گويا ۳۲۲۴۲۸۵۳ و شماره پيامک ۳۰۰۰۱۴۳ و ۱۰۰۰۳۰۰۸ شماره ميني بوس و نام و نام خانوادگي و انواع تخلفات رانندگان را ارسال کنند.

کرمي با بيان اينکه پس از ارسال تخلفات رانندگان ارگان هاي نظارتي و بازرسي برخورد مالي و حقوقي با متخلفين خواهند داشت ، اذعان کرد: مسافرين بايد تمامي مشخصات رانندگان متخلف ارسال شود چرا که به صورت عمومي نمي شود با رانندگان متخلف برخورد کرد.



انتهای پیام1020ج /601س


کد مطلب: 22184

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22184/مي-نويسند-850-گيرند-1000

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir