۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۲۲۰۹۲

رفع تصرف از 22 هکتار از اراضی دولتی درشهر بروجن

مدير املاك و حقوقي اداره كل راه و شهرسازي استان چهارمحال و بختياري از خلع يد و رفع تصرف ۲۲ هكتار از اراضي دولتي در شهر بروجن خبر داد.
رفع تصرف از 22 هکتار از اراضی دولتی درشهر بروجن
به گزارش جهانبین نیوز، خدايار باقري در ارتباط با اين موضوع اظهار کرد: با تلاش همکاران صدیق این اداره و طی هماهنگی های لازم نسبت به رفع تصرف و خلع ید ۲۲ هكتار از اراضی و مستحداث، طبق قوانین و مقررات و با آرامش کامل و بدون هیچگونه برخورد فیزیکی اقدام شد.

وی تاكيد كرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر این که مسئولان دستگاه های اجرایی باید با عزم جدی و اراده جمعی، در راستای جلوگیری از زمین خواری و حفاظت بیش از پیش از اراضی ملی اهتمام ورزیده و راهنمایی های لازم را به مردم ارائه دهند، لذا تمام توان خود را در این راستا به کار بسته ایم.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای حراست از اراضی ملی و احقاق حقوق بیت المال صورت گرفته است، تصریح کرد: در همین راستا ده ها پرونده قضایی در محاکم دادگستری از متصرفان و متهمان تشکیل شد و احکام لازم نیز در ارتباط با آنها صادر شده است.

مدير املاك و حقوقي اداره كل راه و شهرسازي استان در خاتمه خاطرنشان کرد: در راستای دفاع از حقوق قانونی دولت و سازمان ملی زمین و مسکن کارشناسان حقوقی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختياري با حضور در جلسات دادرسی دعاوی در مراجع قضایی شهرستان‌های حوزه استحفاظی با ارائه دفاعیات مستند و مستدل موجب صدور چندين مورد دادنامه از مراجع قضایی بدوی و تجدید نظر به نفع دولت شده اند.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۰۴:۱۴

9 Jan 2020