۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵
کد مطلب : ۲۲۰۴۱
کارشناس مسائل سياسي:

مقاومت ملت يمن آل سعود را به زانو در آورد

مقاومت مردم مظلوم يمن رژيم جنايتکار آل سعود را به زانو در آورد.
مقاومت ملت يمن آل سعود را به زانو در آورد
 به گزارش جهانبین نیوز، روح الله عالي پور کارشناس مسائل سياسي صبح امروز در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه با محکوم کردن جنايت رژيم فاسد آل سعود در يمن اظهار داشت:مقاومت مردم مظلوم يمن ثمر داد و در سي و سه روز که عربستان حملات ناجوانمردانه‌اي حدود ۲هزارو ۴۱۵ بار حمله تحت حمله طوفان قاطع با حمايت آمريکا و اسرائيل داشت نتوانست کاري از پيش ببرد و ملت بي‌دفاع يمن با مقاومت عربستان را به زانو در آوردند.

عالي پور با بيان اينکه آل سعود به مناطق غير قانوني يمن حمله بردند و سه هزار نفر را در مساجد، اماکن مذهبي، بيمارستان‌ها و مدارس به شهادت رساندند، خاطرنشان کرد: از تعداد مذکور چهارصد نفر کودک بودند که بعد از جنايات اسرائيل در غزه اين دومين جنايت کودک کشي در جهان بود.

وي با بيان اينکه يکي از اهداف آل سعود در اين جنگ برگرداندن رئيس جمهور مستعفي يمن بود، اظهار کرد: اين مرد فرار کرد و در يمن و عدن نيست و در بياض عربستان زندگي مي‌کند.

عالي پور از ديگر اهداف آل سعود نابودي انصارلله يمن بود که در اين زمينه هم موفق نشدند، افزود: انصارلله توانست در اين بين داخل خود را سامان دهد و ۱۸ استان از بيست استان يمن در دست انصارالله است و توانستند افراد و تجهيزات خود را در کل کشور تسلط دهند.


پايان پيام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۱:۳۴

30 Dec 2019