۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳
کد مطلب : ۲۲۰۲۷
فرماندار شهرستان اردل گفت:

دولت بر نامه هاي جدي براي پيشگيري از بلاي خانمان سوز اعتياد دارد

دولت تدبير و اميد با 2 رويكرد اساسي اجتماعي كردن و پيشگيري عزم خود را براي مبارزه با اين بلاي خانمان سوز اعتياد به مواد مخدر جزم كرده است.
دولت بر نامه هاي جدي براي پيشگيري از بلاي خانمان سوز اعتياد دارد
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستات اردل کرد: بايد از يک سو اعتياد به مواد مخدر و روانگردان‌ها در ذهن تمام نوجوانان و جوانان و به طور کلي براي عموم جامعه امري اشتباه، غلط و انحرافي پنداشته شود و پيشگيري‌هاي لازم از سوي جامعه، خانواده و آموزش رسمي صورت پذيرد.

وی افزود: از سوي ديگر فردي که به ورطه اين اشتباه افتاده و اين کجروي را مرتکب شده نبايد از جامعه طرد شود، بلکه با بسته‌ها و تورهاي حمايتي جامعه و دولت مواجه شود و بتواند در محيطي امن و در اسرع وقت اين اعتياد را ترک كند.

نوذري، رويكرد اجتماعي شدن مقابله با اعتياد را ايده‌اي بنيادي و كارگشا دانست و اظهار کرد: اين نگاه و رويكرد به مرور مشکلات اجتماعي ،اقتصادي و فردي ناشي از اعتياد نيز مي‌پردازد.

وي گفت: اگر به ريشه بنيادي و اوليه اعتياد که همان مباحث فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي است بموقع رسيدگي نشود، افزايش جرم و جنايت را در پي خواهد داشت که مخرب انضباط اجتماعي است و از جنبه سياسي نيز کشور را به راحتي به دامن بيگانگان سوق مي‌دهد و به جاي فرهنگ خودي، فرهنگ بيگانه در کشور پياده مي‌شود و به ارزش‌هاي ديني، اجتماعي و اخلاقي جامعه لطمه وارد مي‌کند.



انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۳:۴۳

26 Dec 2019