۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۲۱۷۴۱
درحاشيه مراسم جشن ميلاد کوثر مطرح شد:

گلايه مادران شهيد از عدم حضور مسئولين در مراسم تجليل از مادران شهدا

طبق سين برنامه ها، تجليل از مادران شهدا در پايان این مراسم جزئی از برنامه های اعلام شده در این مراسم بوده اما ظاهراً مسئولين در حين برنامه محل را ترک نموده اند!
گلايه مادران شهيد از عدم حضور مسئولين در مراسم تجليل از مادران شهدا
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) جشن بزرگ ميلاد کوثر با حضور اقشار مختلف بانوان و مسئولان شهرستاني در سالن مهرگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل برگزار شده است که طبق سين برنامه ها، تجليل از مادران شهدا در پايان این مراسم جزئی از برنامه های اعلام شده بوده اما ظاهراً مسئولين در حين برنامه محل را ترک نموده اند! که این حرکت مسئولين موجب دل آزردگی و گلايه مادران شهدا شده است.

با توجه به مقام شامخ خانواده معظم شهدا و لزوم احترام و تعظیم آنان که همه آحاد جامعه مرهون جانفشانی و ایثار این بزرگواران هسند؛ انتظار مي رفت مسئولين شهرستاني تا پايان برنامه در کنار خانواده معظم شهداء حضور مي داشتند.

لازم به توضیح و تفسیر نیست که اگر مادران و همسران شهدا با صبر و استقامت پشتيبان شهداي ما نبودند هرگز حماسه‌اي به وسعت دفاع مقدس در ايران اسلامي رخ نمي‌داد.

همه ما وظيفه داريم در خدمت اين ايثارگران والامقام باشيم. خدمت‌گزاري به اين عزيزان کمترين کاري است که مي‌توان براي آنها انجام داد چرا که هر اقدامي که انجام شود، در برابر ارزش کار و صبر و بردباري آنان ناچيز و بی مقدار است.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۵:۲۴

31 Dec 2019