۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۲۱۶۳۲

كشاورزي، يكي از پايه‌هاي مهم اقتصاد كشور است

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: كشاورزي، يكي از پايه‌هاي مهم اقتصاد ايران به شمار مي‌رود.
كشاورزي، يكي از پايه‌هاي مهم اقتصاد كشور است
به گزارش جهانبین نیوز قاسم سليماني دشتكي در نشست هم‌انديشي با اعضاي خانه كشاورز چهارمحال و بختياري تأكيد كرد: بخش كشاورزي، به عنوان يكي از پايه‌هاي مهم و اساس اقتصادي كشور محسوب مي‌شود.

وي افزود: بخش كشاورزي همواره مظلوم واقع شده و برنامه‌ريزي براي توجه ويژه به آن ضروري است.

سليماني دشتكي تصريح كرد: برنامه‌ريزي براي افزايش كمي و ارتقاي كيفي توليدات كشاورزي، بايستي جزو اولويت‌هاي اصلي مسوولان در چهارمحال و بختياري قرار گيرد.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: با توجه به كمبود سطح زيركشت زمين‌هاي كشاورزي، توسعه كشت‌هاي گلخانه‌اي و صنعتي در استان ضرورت دارد.

وي خاطرنشان كرد: توزيع عادلانه امكانات و رعايت توازن منطقه‌اي، از اهميت ويژه‌اي در راستاي جلوگيري از مهاجرت روستاييان و ارتقاي كمي و كيفي توليدات كشاورزي برخوردار است.

سليماني دشتكي اظهار کرد: تصويب يك هزار و ۸۰۰ ميليارد ريال تسهيلات از محل اعتبارات صندوق توسعه ملي، به عنوان يكي از موفقيت‌هاي مسوولان چهارمحال و بختياري در سال ۱۳۹۳ به شمار مي‌رود.

استاندار چهارمحال و بختياري اضافه كرد: احياي مشاغل خانگي به ويژه در بخش كشاورزي و صنايع وابسته به آن براساس معيارهاي علمي و نوين، نقش مهمي در بهبود وضعيت اقتصادي خانوارهاي كشاورز دارد.

وي با اشاره به خشكسالي‌هاي اخير و همچنين وقوع پديده سرمازدگي در باغات و زمين‌هاي كشاورزي چهارمحال و بختياري بيان داشت: در اين راستا بايستي نسبت به بررسي مشكلات كشاورزان و ارائه كمك‌هاي بلاعوض، اقدامات لازم صورت گيرد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۴۸:۲۱

1 Jan 2020