کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

كشاورزي، يكي از پايه‌هاي مهم اقتصاد كشور است

18 فروردين 1394 ساعت 11:37

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: كشاورزي، يكي از پايه‌هاي مهم اقتصاد ايران به شمار مي‌رود.


به گزارش جهانبین نیوز قاسم سليماني دشتكي در نشست هم‌انديشي با اعضاي خانه كشاورز چهارمحال و بختياري تأكيد كرد: بخش كشاورزي، به عنوان يكي از پايه‌هاي مهم و اساس اقتصادي كشور محسوب مي‌شود.

وي افزود: بخش كشاورزي همواره مظلوم واقع شده و برنامه‌ريزي براي توجه ويژه به آن ضروري است.

سليماني دشتكي تصريح كرد: برنامه‌ريزي براي افزايش كمي و ارتقاي كيفي توليدات كشاورزي، بايستي جزو اولويت‌هاي اصلي مسوولان در چهارمحال و بختياري قرار گيرد.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: با توجه به كمبود سطح زيركشت زمين‌هاي كشاورزي، توسعه كشت‌هاي گلخانه‌اي و صنعتي در استان ضرورت دارد.

وي خاطرنشان كرد: توزيع عادلانه امكانات و رعايت توازن منطقه‌اي، از اهميت ويژه‌اي در راستاي جلوگيري از مهاجرت روستاييان و ارتقاي كمي و كيفي توليدات كشاورزي برخوردار است.

سليماني دشتكي اظهار کرد: تصويب يك هزار و ۸۰۰ ميليارد ريال تسهيلات از محل اعتبارات صندوق توسعه ملي، به عنوان يكي از موفقيت‌هاي مسوولان چهارمحال و بختياري در سال ۱۳۹۳ به شمار مي‌رود.

استاندار چهارمحال و بختياري اضافه كرد: احياي مشاغل خانگي به ويژه در بخش كشاورزي و صنايع وابسته به آن براساس معيارهاي علمي و نوين، نقش مهمي در بهبود وضعيت اقتصادي خانوارهاي كشاورز دارد.

وي با اشاره به خشكسالي‌هاي اخير و همچنين وقوع پديده سرمازدگي در باغات و زمين‌هاي كشاورزي چهارمحال و بختياري بيان داشت: در اين راستا بايستي نسبت به بررسي مشكلات كشاورزان و ارائه كمك‌هاي بلاعوض، اقدامات لازم صورت گيرد.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 21632

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21632/كشاورزي-يكي-پايه-هاي-مهم-اقتصاد-كشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir