۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
کد مطلب : ۲۱۵۸۸
مسئول بسيج اساتيد استان چهار محال و بختياري:

قضاوت بربيانيه لوزان منوط به اجراي توافق نامه در ماه هاي آينده است

مسئول بسيج اساتيد استان چهار محال و بختياري گفت: قضاوت پيرامون بيانيه لوزان منوط به اجراي متن بيانيه و توافق نامه اي است که در آينده قرار است صورت پذيرد.
قضاوت بربيانيه لوزان منوط به اجراي توافق نامه در ماه هاي آينده است
به گزارش جهانبین نیوز احمد رضا بسيج مسئول بسيج اساتيد استان چهار محال و بختياري در گفت و گو با زنگ خبر گفت: قضاوت پيرامون بيانيه لوزان منوط به اجراي متن بيانيه و توافق نامه اي است که در آينده قرار است صورت پذيرد.


بسيج گفت: قضاوت قعطي پيرامون اين بيانيه زود است چراکه نوع بيانيه هايي که ايران و آمريکا قرائت نموده اند متفاوت است.


وي افزود: بيانيه لوزان تا به توافق نامه تبديل شود ممکن است تحت تاثير گفت و گو هاي آينده تيم هاي مذاکره کننده قرار بگيرد و اين امر موجب مي شود که به خوبي نتوانيم قضاوت کنيم که آيا اين توافق نامه به نفع ايران بوده و يا به ضرر ايران است.


بسيج تصريح کرد: اگر بخواهيم بر اساس آنچه موجود است قضاوت کنيم نه آنچه ممکن است بشود، به نظر مي رسد ما بيشتر از آنچه بدست آوريم از دست داده ايم.


وي افزود: در واقع تعهداتي را به صورت نقد پذيرفته و عمل کرده ايم و مطالباتي را به صورت نسيه از غرب خواسته ايم که انجام آن ها با دشواري هايي روبرو است.


مسئول بسيج اساتيد استان چهار محال و بختياري گفت: نه مي توان ۱۰۰ درصد بيانيه و يا حتي توافقنامه هايي که بر اساس اين بيانيه صورت مي گيرد را پيروزي تلقي کرد و نه مي توان آن را به طور کامل نااميد کننده دانست بلکه بايد منتظر گفت و گو هاي سه ماه آينده باشيم.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۴:۲۰

29 Dec 2019