کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول بسيج اساتيد استان چهار محال و بختياري:

قضاوت بربيانيه لوزان منوط به اجراي توافق نامه در ماه هاي آينده است

15 فروردين 1394 ساعت 18:58

مسئول بسيج اساتيد استان چهار محال و بختياري گفت: قضاوت پيرامون بيانيه لوزان منوط به اجراي متن بيانيه و توافق نامه اي است که در آينده قرار است صورت پذيرد.


به گزارش جهانبین نیوز احمد رضا بسيج مسئول بسيج اساتيد استان چهار محال و بختياري در گفت و گو با زنگ خبر گفت: قضاوت پيرامون بيانيه لوزان منوط به اجراي متن بيانيه و توافق نامه اي است که در آينده قرار است صورت پذيرد.


بسيج گفت: قضاوت قعطي پيرامون اين بيانيه زود است چراکه نوع بيانيه هايي که ايران و آمريکا قرائت نموده اند متفاوت است.


وي افزود: بيانيه لوزان تا به توافق نامه تبديل شود ممکن است تحت تاثير گفت و گو هاي آينده تيم هاي مذاکره کننده قرار بگيرد و اين امر موجب مي شود که به خوبي نتوانيم قضاوت کنيم که آيا اين توافق نامه به نفع ايران بوده و يا به ضرر ايران است.


بسيج تصريح کرد: اگر بخواهيم بر اساس آنچه موجود است قضاوت کنيم نه آنچه ممکن است بشود، به نظر مي رسد ما بيشتر از آنچه بدست آوريم از دست داده ايم.


وي افزود: در واقع تعهداتي را به صورت نقد پذيرفته و عمل کرده ايم و مطالباتي را به صورت نسيه از غرب خواسته ايم که انجام آن ها با دشواري هايي روبرو است.


مسئول بسيج اساتيد استان چهار محال و بختياري گفت: نه مي توان ۱۰۰ درصد بيانيه و يا حتي توافقنامه هايي که بر اساس اين بيانيه صورت مي گيرد را پيروزي تلقي کرد و نه مي توان آن را به طور کامل نااميد کننده دانست بلکه بايد منتظر گفت و گو هاي سه ماه آينده باشيم.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 21588

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21588/قضاوت-بربيانيه-لوزان-منوط-اجراي-توافق-نامه-ماه-هاي-آينده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir