۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷
کد مطلب : ۲۱۴۱۶
در شهرستان سامان/

دانش آموزان برتر مسابقات قراني ، فرهنگي و هنري تجليل شدند

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان از تجليل دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگي ، هنري و قراني در شهرستان سامان خبر داد.
دانش آموزان برتر مسابقات قراني ، فرهنگي و هنري تجليل شدند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، محمد دهقاني با اشاره بر اينکه مراسم تجليل از دانش آموزان برتر راه يافته به مرحله استاني و شهرستاني در رشته هاي فرهنگي، هنري، قراني و معارف برگزار شده است، اظهار داشت: از ۸۰ نفر از دانش آموزان شهرستان سامان که کسب رتبه شهرستاني و استاني در رشته هاي قران، فرهنگ و هنر و معارف ديني داشته اند تجليل شدند.

دهقاني با بيان اينکه از شش هزار دانش اموز در شهرستان بيش از يک هزار و ۳۰۰ دانش آموز در مسابقات فرهنگي، هنري، قرآني و معارف ديني و ... شرکت کرده اند، بيان داشت: از اين تعداد ۸۰ نفر از دانش اموزان کسب رتبه شهرستاني و استاني داشته اند.

امام جمعه شهر سامان در مراسم تجليل از دانش اموزان برتر مسابقات فرهنگي ، قراني بر تقويت بنيه اعتقادي دانش آموزان تاکيد کرد و بيان داشت: تعليم همراه با تربيت صحيح مي تواند مهم ترين عامل رشد فکري و علمي در جامعه باشد.

حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور حضور گسترده دانش آموزان شهرستان را در مسابقات قرآني و فرهنگي و هنري را خوب ارزيابي کرد و بيان داشت: مهم ترين عامل شبه زدايي ديني ،گسترش مباني اعتقادي در بين نسل نوجوان و جوان است.

انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۰:۰۸

8 Jan 2020