کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در شهرستان سامان/

دانش آموزان برتر مسابقات قراني ، فرهنگي و هنري تجليل شدند

23 اسفند 1393 ساعت 16:27

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان از تجليل دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگي ، هنري و قراني در شهرستان سامان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، محمد دهقاني با اشاره بر اينکه مراسم تجليل از دانش آموزان برتر راه يافته به مرحله استاني و شهرستاني در رشته هاي فرهنگي، هنري، قراني و معارف برگزار شده است، اظهار داشت: از ۸۰ نفر از دانش آموزان شهرستان سامان که کسب رتبه شهرستاني و استاني در رشته هاي قران، فرهنگ و هنر و معارف ديني داشته اند تجليل شدند.

دهقاني با بيان اينکه از شش هزار دانش اموز در شهرستان بيش از يک هزار و ۳۰۰ دانش آموز در مسابقات فرهنگي، هنري، قرآني و معارف ديني و ... شرکت کرده اند، بيان داشت: از اين تعداد ۸۰ نفر از دانش اموزان کسب رتبه شهرستاني و استاني داشته اند.

امام جمعه شهر سامان در مراسم تجليل از دانش اموزان برتر مسابقات فرهنگي ، قراني بر تقويت بنيه اعتقادي دانش آموزان تاکيد کرد و بيان داشت: تعليم همراه با تربيت صحيح مي تواند مهم ترين عامل رشد فکري و علمي در جامعه باشد.

حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور حضور گسترده دانش آموزان شهرستان را در مسابقات قرآني و فرهنگي و هنري را خوب ارزيابي کرد و بيان داشت: مهم ترين عامل شبه زدايي ديني ،گسترش مباني اعتقادي در بين نسل نوجوان و جوان است.

انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س


کد مطلب: 21416

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21416/دانش-آموزان-برتر-مسابقات-قراني-فرهنگي-هنري-تجليل-شدند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir