۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۲۰۶۷۰
مدیرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختیاری خبر داد:

اعمال تخفيفات ويژه به جرايم ناشي از عدم پرداخت به موقع اقساط

مدیرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان از اعمال تخفيفات ويژه به جرايم ناشي از عدم پرداخت به موقع اقساط حق بهره برداري زمين ،آب بهاء و خدمات توسط شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري همزمان با دهه فجر خبر داد.
اعمال تخفيفات ويژه به جرايم ناشي از عدم پرداخت به موقع اقساط
به گزارش جهانبین نیوز مدیرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال گفت: اعمال تخفيفات ويژه به جرايم ناشي از عدم پرداخت به موقع اقساط حق بهره برداري زمين ،آب بهاء و خدمات توسط شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري همزمان با دهه فجر در نظر گرفته شده است.

رضا گنجی اظهار کرد: به بركت ايام خجسته و فرخنده دهه مبارك فجر تخفيفاتي ويژه اي براي جرايم ناشي از عدم پرداخت به موقع اقساط اعمال گرديد و در صورت پرداخت بدهي هاي معوقه آب بهاء و حق شارژ توسط واحد هاي صنعتي ،از جرايم ناشي از عدم پرداخت به موقع معاف مي باشند.

رئيس هيات مديره شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري مهلت بهره مندي واحد هاي صنعتي از تخفيفات ويژه در خصوص معوقات حق بهره برداري خود را تا پايان بهمن ماه ۹۳ اعلام و افزود: مديران و نمايندگان واحد هاي صنعتي كه داراي معوقات به اين شركت مي باشند مي توانند با مراجعه به امور مالي اين شركت ضمن دريافت اطلاعات تکمیلی نسبت به بهره مندي از تخفيفات ويژه منظور شده به مناسبت دهه فجر اقدام نمايند.

گنجي گفت: با توجه به محدوديت زماني جهت اختصاص تخفيفات در نظر گرفته شده ضروري است كه واحد هاي صنعتي در مهلت مقرر نسبت به استفاده از اين امتيازات اقدام نمايند.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۲:۰۵

18 Feb 2020