۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۲۰۰۸۳
خطيب نماز جمعه بروجن:

مهمترين جزء مقاومت اقتصادي مبارزه جدي با فساد اقتصادي است

خطيب نماز جمعه شهر بروجن مهمترين جزء مقاومت اقتصادي را مبارزه جدي با فساد اقتصادي دانست و گفت: فساد سياسي موجب کاهش اعتماد مردم به صداقت مسولان نظام مي شود.
مهمترين جزء مقاومت اقتصادي مبارزه جدي با فساد اقتصادي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با بيان اين که قيام ۱۹ دي حرکت هوشمندانه، با بصيرت و تاثير گذار بود گفت: اين قيام مردمي يک تصميم قاطع بر عدم انحراف، عدم تسليم و ايستادگي در مقابل زياده خواهي و زور گويي از سوي ابر قدرت ها و استکبار بود.

حجت الاسلام حسين نژاديان گفت: ۱۹ دي به فرموده مقام معظم رهبري يکي از مقاطع مهم سياسي ملت ايران است که در چنين روزي مردم قم اولين حرکت بزرگ مردمي بر ضد دستگاه فساد و ضد دين را به راه انداختند و براي دفاع از امام بزرگوار در مقابل وابستگان به استکبار سينه سپر کردند که اين سرآغازي براي حرکت عظيم ملت ايران بود.

وي با اشاره به ۱۹ دي ماه روز قيام خونين مردم انقلابي قم در اعتراض به مقاله ساواک عليه حضرت امام (ره) گفت: قيام ۱۹ دي سال ۱۳۵۶باعث يک طوفان و هجمه سنگين بر عليه رژيم پوشالي شاهنشاهي شد که به دنبال اين قيام موج هاي انقلابي ديگر در شهر ها و استان هاي ايران اسلامي ايجاد و منجر به پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي ايران شد.

حسين نژاديان بر لزوم برخورد ريشه اي با فسادهاي اداري و بانکي تاکيد کرد و گفت: از دغدغه ها و نگراني هاي مقام معظم رهبري، مراجع و مردم بروز پرونده هاي فساد مالي و اقتصادي است که هر چند وقت يک بار برملا مي شود.

حجت الاسلام حسين نژاديان با اشاره به اين که ۱۳ سال از پيام هشت ماده اي رهبر معظم انقلاب در مبارزه با فساد مي گذرد گفت: متاسفانه قدم مثبت و موثري در برگرداندن معوقات بانکي و حقوق مردم انجام نگرفته است.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن مهمترين جزء مقاومت اقتصادي را مبارزه جدي با فساد اقتصادي دانست و گفت: فساد سياسي موجب کاهش اعتماد مردم به صداقت مسولان نظام مي شود.

وي با بيان اين که مقابله جدي با فساد در عرصه هاي مختلف از آرمان هاي امام راحل، رهبر انقلاب، مراجع، شهدا و مردم است گفت:حرف هاي برخي از مسئولان نظام که موجب خوشحالي دشمن مي شود مردم را دل نگران و دلسرد مي کند.

حسين نژاديان با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري ادامه داد: دشمن از دشمني چشم نمي پوشد، اعتماد به دشمن ناشي از غفلت است ، دشمن امروز با دشمني تحريم مي کند و برخي نابخردانه پيشرفت هاي علمي کشور را انکار و ملت را تحقير مي کنند.

حجت الاسلام حسين نژاديان با بيان اين که متاسفانه کشورهاي مختلف اسلامي در آتش فتنه ها و اختلافات در حال سوختن است گفت: پيام هاي اختلاف کلمه کشورهاي اسلامي بنا به متون قرآني، وحياني و روايي ما سست شدن و ازبين رفتن رنگ و بوي ايمان و اسلام، ذلت و خواري يک دولت و يک ملت به ظاهر مسلمان در مقابل سياست هاي شيطاني اين دشمنان اسلام ، استعمار و چپاول و تضعيف ملت ها و دولت هاي اسلامي است.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به فرمايشات امام خميني(ره) گفت: اگر ملتها و دولت ها بخواهند به پيروزي و هدف هاي اسلامي به تمام ابعادش که سعادت بشر است برسند بايد از اختلافات و تفرقه ها پرهيز کنند.

حسين نژاديان با بيان اين که برخي از حاکمان به ظاهر مسلمان نوکر اجنبي ها هستند تصريح کرد: اين افراد حاضرند ميلياردها تومان هزينه کنند تا برخي از دولت هاي اسلامي سقوط کنند.

وي همچنين ميلاد مسعود خاتم المرسلين حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) را تبريک گفت.

انتهاي پيام/1024ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۲:۲۱

3 Feb 2020