۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۲۰۰۵۸

وحدت و يكپارچگى مسلمانان خنثي کننده توطئه هاي دشمنان اسلام است

قدرت هاي استکباري براي اين منظور تبليغات گسترده، ايجاد گروه هاي تروريستي مانند داعش و هزينه هاي فرواني انجام مي دهند، اما حفظ وحدت ميان مسلمانان تمامي توطئه هاي آنها را خنثي مي کند.
وحدت و يكپارچگى مسلمانان خنثي کننده توطئه هاي دشمنان اسلام است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه خبری اساتيد برتر حجت الاسلام حسين يوسفي ضمن تبريک ولادت پيامبر اکرم عليه السلام گفت: فاصله ميان ۱۲ ربيع الأول که سالگرد ولادت پيامبر اکرم (ص) بنا بر روايات أهل سنت تا ۱۷ ربيع الأول که تاريخ ولادت رسول اکرم بنا بر روايات موجود در شيعه است، از سوي امام خميني (ره) ، به عنوان هفته وحدت نامگذاري شده است .

وي افزود: وحدت و يكپارچگى مسلمانان و لزوم اتحاد و اتفاق كلمه ميان مسلمین بلكه ضرورت توحيد كلمه بر محور كلمه توحيد براى همه موحدان و خداپرستان روى زمين، از تعاليم دين مبين اسلام و آموزه هاي حضرت محمد (ص) مي باشد.

اين استاد اخلاق ايجاد اختلاف و چند دستگي در بين مسلمانان را از اهداف دشمنان عنوان کرد و گفت: قدرت هاي استکباري براي اين منظور تبليغات گسترده، ايجاد گروه هاي تروريستي مانند داعش و هزينه هاي فرواني انجام مي دهند، اما حفظ وحدت ميان مسلمانان تمامي توطئه هاي آنها را خنثي مي کند.

وي تصريح کرد: قرآن کريم در مورد وحدت و يکپارچکي مسلمانان مي فرمايد: وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّـهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّ‌قُوا ۚکه اين آيه اينطور بر مي آيد: همگى به ريسمان خدا (قرآن) چنگ زنيد ، و پراكنده و گروه گروه نشويد ؛ و نعمت خدا را بر خود ياد كنيد آن گاه كه (پيش از بعثت پيامبر و نزول قرآن) با يكديگر دشمن بوديد ، پس ميان دل‏هاى شما پيوند و الفت برقرار كرد ، در نتيجه به رحمت و لطف او با هم برادر شديد، و بر لب گودالى از آتش بوديد، شما را از آن نجات داد ؛ خدا اين گونه ، نشانه‏ هاى (قدرت ، لطف و رحمت) خود را براى شما روشن مي سازد تا هدايت شويد .

يوسفي خاطر نشان کرد: در شرايطي که دشمنان اسلام تمام تلاش خويش را براي مبارزه و مقابله با اسلام به کار بسته و آشکارا اعلام مي کنند، جهان اسلام بايد با وحدت و يکپارچکي توطئه هاي امريکا و ديگر دشمنان را خنثي نمايند.

انتهای خبر/ 1024ج/550 الف
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۴:۰۴

1 Jan 2020