۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۰
کد مطلب : ۱۹۹۸۸
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان:

احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر یک هم افزایی و همت جهادی را می طلبد

سردار محمدسلیمانی گفت: احیای این فریضه یک هم افزایی و همت جهادی را می طلبد و راهبرد آن مدیریت جهادی است که شاخصه آن خدمت صادقانه و مخلصانه و بدون ادعاست.
احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر یک هم افزایی و همت جهادی را می طلبد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز سردار رضا محمدسلیمانی امر به معروف و نهی از منکر را فریضه ای مهم و ارزشمندی دانست که هر کدام از اقشار جامعه با توجه به موقعیت و جایگاه خود می توانند در خصوص احیای این فریضه تاثیرگذار باشند.

سلیمانی اظهار کرد: تذکر لسانی به عنوان مبنا و اساس امر به معروف و نهی از منکر است که باید عمومیت پیدا کند.

سردار محمدسلیمانی با اشاره به وجود بیش از ۴۰۰۰ حلقه صالحین بسیج در استان اظهار کرد: این حلقه ها می توانند نقش و نفوذ خوبی در اجرای امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.

وی با اشاره به آسیب هایی که جامعه و خانواده ها را تهدید می کند تصریح کرد: ماهواره به عنوان اولین تهدید خانواده ها را تحت الشعاع قرار می دهد به طوری که طبق آمار رسمی دادگستری بعد از اعتیاد دومین علت طلاق استفاده از ماهواره است.

دبير ستاد امربه معروف و نهي از منکر چهارمحال و بختياري با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی و روشنگری در این خصوص افزود: بعد از اجرای طرح دجالواره از سوی بسیج شاهد کاهش 11 درصدی تمایل به سمت ماهواره بودیم.

وی بیان کرد: بهترین شیوه روشنگری، طرح چهره به چهره است که باید در قدم اول در خانواده ها صورت بگیرد و در گام بعدی در محله ها با استفاده از نفوذ معنوی کلام افراد معتمد می توان این فریضه را احیا کرد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان ارشاد و توجیه نصابان و فروشندگان ماهواره را نسبت به آسیب ها و تهدیدات آن را گامی دیگر در این خصوص عنوان کرد.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج و هیئت های مذهبی در احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر طرح بومی، محلی کردن پارک ها و مراکز تفریحی را از جمله این فعالیتها دانست.

سردار محمدسلیمانی گفت: احیای این فریضه یک هم افزایی و همت جهادی را می طلبد و راهبرد آن مدیریت جهادی است که شاخصه آن خدمت صادقانه و مخلصانه و بدون ادعاست.

وی تاکید کرد: امروز خط مقدمه جبهه نبرد تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم دشمن است که به شیوه های مختلف از رسانه ها و ماهواره گرفته تا شبکه های اجتماعی و تلفن همراه به دنبال ایجاد موج و خط دادن طبق سیاست های خود هستند.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۴۲:۲۹

10 Feb 2020