۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۱۹۹۷۷
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری:

انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک نظام کارآمد و الگویی اثربخش در جهان است

امروز انقلاب اسلامی به عنوان یک نظام کارا و اثر بخش در جهان است که در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی و حکومتی به عنوان یک الگو به بیرون مرزها معرفی شده است.
انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک نظام کارآمد و الگویی اثربخش در جهان است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز خدابخش مرادی در اولین جلسه ستاد دهه فجر استان، انقلاب اسلامی را برگرفته از روح و اندیشه ها و باورهای دینی دانست و گفت: بر همین اساس امروز همه مناسبت ها و ارتباطات اجتماعی و درونی و بیرونی ما برگرفته از این ارزشهاست.

مرادی تداوم و عزت انقلاب را بعد از سی و شش سال ناشی از لطف الهی و توکل بر خدا، حضور پر برکت مردم و رهبری امام و رهنمودهای خردمندانه مقام معظم رهبری عنوان کرد.

وی اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی به عنوان یک نظام کارا و اثر بخش در جهان است که در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی و حکومتی به عنوان یک الگو به بیرون مرزها معرفی شده است.

مرادی بیداری اسلامی را نمودی از این اثر بخشی جهانی دانست و تصریح کرد: امروز هم آنچه نیازمند تداوم این وفاق و دوام و پایداری است مانند گذشته محبت و مودت، وحدت و وفاق ملی است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: امسال نیز جشن های پیروزی انقلاب اسلامی باید با تمام امکانات هر چه باشکوهتر با حضور همه مدیران و دستگاههای اجرایی و بهره گیری از حضور و مشارکت مردم برگزار شود.

وی دهه فجر را بهترین فرصت برای انتقال ارزشها و باورها و فرهنگ انقلاب به نسل سوم دانست.

مرادی بیان کرد: باید با مخاطب شناسی و بداعت و نوآوری در تبلیغات و جذب مشارکت مردم برنامه های شاد و بانشاطی برگزار شود.

وی دهه فجر را فرصتی مناسب برای تبیین و ارائه عملکرد نظام و انقلاب دانست و تاکید کرد: در این ایام باید کارآمدی نظام در حوزه های مختلف تبیین و تشریح شود.

مرادی از اجرای طرح بررسی نفوذ ادبیات و فرهنگ دینی و فارسی در فضای مجازی در استان خبر داد و گفت: این طرح به طور پایلوت در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

وی افزود: رسانه ها و فضای مجازی می توانند بهترین روش برای ارائه دستاوردها و عملکرد انقلاب و نظام باشند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۳۵:۵۳

16 Jan 2020