کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری:

انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک نظام کارآمد و الگویی اثربخش در جهان است

14 دی 1393 ساعت 11:54

امروز انقلاب اسلامی به عنوان یک نظام کارا و اثر بخش در جهان است که در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی و حکومتی به عنوان یک الگو به بیرون مرزها معرفی شده است.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز خدابخش مرادی در اولین جلسه ستاد دهه فجر استان، انقلاب اسلامی را برگرفته از روح و اندیشه ها و باورهای دینی دانست و گفت: بر همین اساس امروز همه مناسبت ها و ارتباطات اجتماعی و درونی و بیرونی ما برگرفته از این ارزشهاست.

مرادی تداوم و عزت انقلاب را بعد از سی و شش سال ناشی از لطف الهی و توکل بر خدا، حضور پر برکت مردم و رهبری امام و رهنمودهای خردمندانه مقام معظم رهبری عنوان کرد.

وی اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی به عنوان یک نظام کارا و اثر بخش در جهان است که در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی و حکومتی به عنوان یک الگو به بیرون مرزها معرفی شده است.

مرادی بیداری اسلامی را نمودی از این اثر بخشی جهانی دانست و تصریح کرد: امروز هم آنچه نیازمند تداوم این وفاق و دوام و پایداری است مانند گذشته محبت و مودت، وحدت و وفاق ملی است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: امسال نیز جشن های پیروزی انقلاب اسلامی باید با تمام امکانات هر چه باشکوهتر با حضور همه مدیران و دستگاههای اجرایی و بهره گیری از حضور و مشارکت مردم برگزار شود.

وی دهه فجر را بهترین فرصت برای انتقال ارزشها و باورها و فرهنگ انقلاب به نسل سوم دانست.

مرادی بیان کرد: باید با مخاطب شناسی و بداعت و نوآوری در تبلیغات و جذب مشارکت مردم برنامه های شاد و بانشاطی برگزار شود.

وی دهه فجر را فرصتی مناسب برای تبیین و ارائه عملکرد نظام و انقلاب دانست و تاکید کرد: در این ایام باید کارآمدی نظام در حوزه های مختلف تبیین و تشریح شود.

مرادی از اجرای طرح بررسی نفوذ ادبیات و فرهنگ دینی و فارسی در فضای مجازی در استان خبر داد و گفت: این طرح به طور پایلوت در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

وی افزود: رسانه ها و فضای مجازی می توانند بهترین روش برای ارائه دستاوردها و عملکرد انقلاب و نظام باشند.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 19977

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19977/انقلاب-اسلامی-ایران-عنوان-یک-نظام-کارآمد-الگویی-اثربخش-جهان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir