۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۱۹۹۶۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

جوان گرایی، تقویت انسجام و وفاق ملی و تبیین دستاوردهای نظام از راهبردهای اصلی برنامه های دهه فجر امسال است

تقویت هویت ملی و استمرار انقلاب، تبیین دستاوردها و پیشرفت های علمی و جلوه های کارآمدی نظام، تبیین نقش انقلاب در بیداری اسلامی و تحولات منطقه، حضور جهادی و گسترده مردم به عنوان عامل اصلی پیشرفت از جمله راهبردهای برنامه های امسال دهه فجر است.
جوان گرایی، تقویت انسجام و وفاق ملی و تبیین دستاوردهای نظام از راهبردهای اصلی برنامه های دهه فجر امسال است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز علی گرجی در اولین جلسه ستاد دهه فجر استان از تشکیل 31 کمیته و کارگروه در مرکز استان خبر داد که مسئولیت برگزاری جشن های سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب را بر عهده دارند.

گرجی کمیته های نظارت و ارزیابی، قرآن و هیات مذهبی، دانشجویی، فرهنگی هنری، امنیت و انتظامات، بسیج، صنایع و معادن، سلامت و درمان، روستایی و عشایری، زنان و خانواده، عدالت و سرآمد قضایی، فضاسازی شهری، طرح تبیین انقلاب اسلامی، شهرک های صنعتی، بزرگداشت 19 دی را از جمله این کمیته ها عنوان کرد.

وی افزود: کمیته های فرهنگیان و دانش آموزی، ایثارگران، مساجد، کارگری، همیاری و تشکل های مردمی، فضاسازی و تزئینات شهری، ارتباطات و افتتاحیه ها، اطلاع رسانی، ورزش و جوانان، کودک و نوجوان، اصناف، اعزام مبلغ از دیگر کمیته های دهه فجر امسال می باشند.

گرجی با اشاره به راهبردهای محتوایی برنامه های دهه فجر امسال تصریح کرد: انجام اقدامات اساسی در راه ترویج و تعمیق آرمانها و ارزشهای انقلاب به عنوان عامل اتحاد و انسجام، آگاهی نسل جوان از سیر تحولات انقلاب، ترسیم چشم اندازی برای آینده و حفظ و حراست از اندیشه های ناب امام و تبعیت از رهبری از جمله این رهنمودهاست.

وی تقویت هویت ملی و استمرار انقلاب، تبیین دستاوردها و پیشرفت های علمی و جلوه های کارآمدی نظام، تبیین نقش انقلاب در بیداری اسلامی و تحولات منطقه، حضور جهادی و گسترده مردم به عنوان عامل اصلی پیشرفت را از دیگر راهبردها عنوان کرد.

گرجی اعمال مدیریت انگیزش، انگیزه گرایی، اندیشه گرایی، تمرکززدایی، توانمندسازی، مدرسه محوزیف نشاط افزایی، هم افزایی، هنرسازی و جذابیت گرایی و تجربه گرایی را از اهداف برنامه های امسال ستاد دهه فجر استان اعلام کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ضمن تاکید بر رفع عیوب و ضعف برنامه ها سال گذشته گفت: سال گذشته چهارمحال و بختیاری جزء استانهای پیشتاز در اجرای برنامه های دهه فجر بود.

گرجی افزود: در سال گذشته 4283 برنامه در سطح استان اجرا شد و 234 راهپیمایی سراسری در 22 بهمن برگزار و 657100 نفر از مردم در راهپیمایی حضور داشتند.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۴:۴۴

12 Feb 2020