کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

جوان گرایی، تقویت انسجام و وفاق ملی و تبیین دستاوردهای نظام از راهبردهای اصلی برنامه های دهه فجر امسال است

13 دی 1393 ساعت 13:33

تقویت هویت ملی و استمرار انقلاب، تبیین دستاوردها و پیشرفت های علمی و جلوه های کارآمدی نظام، تبیین نقش انقلاب در بیداری اسلامی و تحولات منطقه، حضور جهادی و گسترده مردم به عنوان عامل اصلی پیشرفت از جمله راهبردهای برنامه های امسال دهه فجر است.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز علی گرجی در اولین جلسه ستاد دهه فجر استان از تشکیل 31 کمیته و کارگروه در مرکز استان خبر داد که مسئولیت برگزاری جشن های سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب را بر عهده دارند.

گرجی کمیته های نظارت و ارزیابی، قرآن و هیات مذهبی، دانشجویی، فرهنگی هنری، امنیت و انتظامات، بسیج، صنایع و معادن، سلامت و درمان، روستایی و عشایری، زنان و خانواده، عدالت و سرآمد قضایی، فضاسازی شهری، طرح تبیین انقلاب اسلامی، شهرک های صنعتی، بزرگداشت 19 دی را از جمله این کمیته ها عنوان کرد.

وی افزود: کمیته های فرهنگیان و دانش آموزی، ایثارگران، مساجد، کارگری، همیاری و تشکل های مردمی، فضاسازی و تزئینات شهری، ارتباطات و افتتاحیه ها، اطلاع رسانی، ورزش و جوانان، کودک و نوجوان، اصناف، اعزام مبلغ از دیگر کمیته های دهه فجر امسال می باشند.

گرجی با اشاره به راهبردهای محتوایی برنامه های دهه فجر امسال تصریح کرد: انجام اقدامات اساسی در راه ترویج و تعمیق آرمانها و ارزشهای انقلاب به عنوان عامل اتحاد و انسجام، آگاهی نسل جوان از سیر تحولات انقلاب، ترسیم چشم اندازی برای آینده و حفظ و حراست از اندیشه های ناب امام و تبعیت از رهبری از جمله این رهنمودهاست.

وی تقویت هویت ملی و استمرار انقلاب، تبیین دستاوردها و پیشرفت های علمی و جلوه های کارآمدی نظام، تبیین نقش انقلاب در بیداری اسلامی و تحولات منطقه، حضور جهادی و گسترده مردم به عنوان عامل اصلی پیشرفت را از دیگر راهبردها عنوان کرد.

گرجی اعمال مدیریت انگیزش، انگیزه گرایی، اندیشه گرایی، تمرکززدایی، توانمندسازی، مدرسه محوزیف نشاط افزایی، هم افزایی، هنرسازی و جذابیت گرایی و تجربه گرایی را از اهداف برنامه های امسال ستاد دهه فجر استان اعلام کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ضمن تاکید بر رفع عیوب و ضعف برنامه ها سال گذشته گفت: سال گذشته چهارمحال و بختیاری جزء استانهای پیشتاز در اجرای برنامه های دهه فجر بود.

گرجی افزود: در سال گذشته 4283 برنامه در سطح استان اجرا شد و 234 راهپیمایی سراسری در 22 بهمن برگزار و 657100 نفر از مردم در راهپیمایی حضور داشتند.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 19965

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19965/جوان-گرایی-تقویت-انسجام-وفاق-ملی-تبیین-دستاوردهای-نظام-راهبردهای-اصلی-برنامه-های-دهه-فجر-امسال

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir