۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۸
کد مطلب : ۱۹۸۴۴

همايش بزرگ گراميداشت حماسه ۹دي در فارسان برگزار مي شود

جانشين ناحيه مقاومت بسيج سپاه فارسان گفت: همايش گراميداشت حماسه ۹دي، نهم دي ماه ساعت 10 صبح با عنوان « نقش مديريت رهبري در دفع فتنه 88»در فارسان برگزار مي شود.
همايش بزرگ گراميداشت حماسه ۹دي در فارسان برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، لهراسب سليماني افزود: بزرگداشت روز ۹ دي، مهم و ضروري است زيرا اين روز يادآور پيوند ناگسستني مردم با ولايت است، پيوندي عميق و ريشه دار که در فکر و انديشه سران کفر و زورگويان نمي گنجد.

وي تصريح کرد : تبعيت از رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب اسلامي ، مهم‌ترين رسالت مردم و مسئولان نظام اسلامي است و حماسه تاريخي ۹ دي سبب شد همه نقشه‌هايي که استکبار جهاني براي شکستن قدرت نظام طراحي کرده بود از بين برود.

وي ياد آور شد : حماسه‌ي ۹ دي نشان داد انقلاب همچنان با قدرت و قوت تمام استمرار داشته و اين حماسه تضمين‌کننده‌ي مسير صحيح و درست انقلاب اسلامي بود.

وي بر نقش بصيرت در خنثي‌سازي توطئه‌هاي دشمنان نظام اسلامي تأکيد و خاطرنشان کرد: حماسه‌ي ۹ دي نشان داد مردم و مسئولان در مقابل توطئه‌هايي که نظام اسلامي را تهديد مي‌کند دوشادوش يکديگر مي‌ايستند، از ارزش‌هاي آن دفاع به عمل مي‌آورند و براي استحکام اين نظام که برگرفته از خون شهداست درکنارهم ايستاده‌اند.

وي تصريح کرد: مردم در ۹ دي‌ماه با لبيک به نداي رهبر فرزانه و متفکر انقلاب اسلامي وظيفه ديني و شرعي خود را به‌خوبي انجام دادند و با حضور به‌موقع خود در صحنه به دشمنان و بدخواهان نظام ثابت کردند همچنان به آرمان‌هاي نظام همچنين ولايت و رهبري پايبند هستند و در اين راه ثابت قدم مي‌مانند.

وی خاطرنشان کرد: همايش گراميداشت حماسه ۹دي، نهم دي ماه ساعت ۱۰ صبح با عنوان « نقش مديريت رهبري در دفع فتنه ۸۸» با حضور مسؤلان و عموم مردم در مسجد امام حسين(ع)، محل برگزاري نماز جمعه فارسان برگزار مي شود.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۲۱:۰۷

30 Dec 2019