کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همايش بزرگ گراميداشت حماسه ۹دي در فارسان برگزار مي شود

8 دی 1393 ساعت 18:58

جانشين ناحيه مقاومت بسيج سپاه فارسان گفت: همايش گراميداشت حماسه ۹دي، نهم دي ماه ساعت 10 صبح با عنوان « نقش مديريت رهبري در دفع فتنه 88»در فارسان برگزار مي شود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، لهراسب سليماني افزود: بزرگداشت روز ۹ دي، مهم و ضروري است زيرا اين روز يادآور پيوند ناگسستني مردم با ولايت است، پيوندي عميق و ريشه دار که در فکر و انديشه سران کفر و زورگويان نمي گنجد.

وي تصريح کرد : تبعيت از رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب اسلامي ، مهم‌ترين رسالت مردم و مسئولان نظام اسلامي است و حماسه تاريخي ۹ دي سبب شد همه نقشه‌هايي که استکبار جهاني براي شکستن قدرت نظام طراحي کرده بود از بين برود.

وي ياد آور شد : حماسه‌ي ۹ دي نشان داد انقلاب همچنان با قدرت و قوت تمام استمرار داشته و اين حماسه تضمين‌کننده‌ي مسير صحيح و درست انقلاب اسلامي بود.

وي بر نقش بصيرت در خنثي‌سازي توطئه‌هاي دشمنان نظام اسلامي تأکيد و خاطرنشان کرد: حماسه‌ي ۹ دي نشان داد مردم و مسئولان در مقابل توطئه‌هايي که نظام اسلامي را تهديد مي‌کند دوشادوش يکديگر مي‌ايستند، از ارزش‌هاي آن دفاع به عمل مي‌آورند و براي استحکام اين نظام که برگرفته از خون شهداست درکنارهم ايستاده‌اند.

وي تصريح کرد: مردم در ۹ دي‌ماه با لبيک به نداي رهبر فرزانه و متفکر انقلاب اسلامي وظيفه ديني و شرعي خود را به‌خوبي انجام دادند و با حضور به‌موقع خود در صحنه به دشمنان و بدخواهان نظام ثابت کردند همچنان به آرمان‌هاي نظام همچنين ولايت و رهبري پايبند هستند و در اين راه ثابت قدم مي‌مانند.

وی خاطرنشان کرد: همايش گراميداشت حماسه ۹دي، نهم دي ماه ساعت ۱۰ صبح با عنوان « نقش مديريت رهبري در دفع فتنه ۸۸» با حضور مسؤلان و عموم مردم در مسجد امام حسين(ع)، محل برگزاري نماز جمعه فارسان برگزار مي شود.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 19844

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19844/همايش-بزرگ-گراميداشت-حماسه-۹دي-فارسان-برگزار-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir