۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۱۹۷۸۶

حماسه 9 دي روز تحقق شعار مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل

حماسه 9 دي روز تحقق شعار مرگ برآمريکا و مرگ بر اسرائيل و روز وفاداري ملت به آرمانهاي انقلاب و ولايت بود.
حماسه 9 دي روز تحقق شعار مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، استکبار جهاني در سال هاي اخير علاوه بر استفاده از جنگ سخت براي مقابله با جهان اسلام، از جنگ نرم به عنوان حربه اي ديگر استفاده کرده و با به خدمت گرفتن رسانه ها به دنبال همسويي افکار عمومي ملل مسلمان با سياست ها و انديشه هاي مادي گرايانه خود است.

در فتنه ۸۸ شاهد بوديم که استکبار جهاني با در اختيار داشتن رسانه ها چگونه به جنگ با نظام مقدس جمهوري اسلامي آمد و اگر نبود درايت و بينش عميق حضرت امام خامنه اي ( مد ظله العالي ) معلوم نبود که چه به سر اين نظام مي آمد. آري رسانه هاي بيگانه با انتشار اخبار و رويدادهاي مختلط از درست و نادرست، بر افکار عمومي ايران تاثير گذاشتند.

پس از انتخابات با شکوه ملت فهيم ايران در سال۸۸ ، به رغم تلاش فراوان دشمن و همراهي عده اي فريب خورده وغافل ،بر آن شدند که اين وحدت و همبستگي را برهم بزنند ولي مردم به نداي مقتداي خويش امام خامنه اي لبيک گفتند.

آنچه در حماسه ماندگار نهم دي ماه رخ داد برخواسته ازحرکتي ايماني و با انگيزه الهي بود که به هيچ وجه با اراده انساني محقق نمي گشت و ولايتمداري ايرانيان آگاه و وآرسته را با تاسي از مکتب سيد الشهداء(ع) و ياران باوفايش به دنيا نشان دادند و به فتنه و فتنه گران بزرگ گفتند و برگ زرين ديگري را به تقويم پرافتخار و سراسر حماسه ايران اسلامي اضافه کرد که تا ابد در اذهان دوست و دشمن باقي خواهد ماند.

يوم الله ۹ دي، نماد قدرت و پاداش بصيرت و ولايتمداري ملت ايران است که از دل بستگي عميق آنان به اسلام ، عاشورا، انقلاب ، نظام و رهبري برخاست و به همگان نشان داد که با گذشت بيش از ۳۳ سال از عمر پربرکت جمهوري اسلامي، مردم ولايتي ما کماکان پايبند به ارزش ها و لبيک گويي ولي فقيه زمانند و از اسلام عزيز و انقلاب اسلامي به خوبي پاسداري مي کنند.

یادداشت از "سجاد صالحي اردلي"

انتهاي پيام/1024ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۲:۱۴

30 Dec 2019