۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۱۹۷۷۱

25 دی ماه آخرین زمان مهلت شرکت در فراخوان طراحی و ساخت المان های نوروزی

مدیر عامل سازمان رفاهی، تفریحی شهرداری شهرکرد گفت: ۲۵ دی ماه سال جاری آخرین زمان شرکت در فراخوان طراحی و ساخت المان های نوروزی ۹۴ است.
25 دی ماه آخرین زمان مهلت شرکت در فراخوان طراحی و ساخت المان های نوروزی

به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ بهروز محمدپور دهکردی در تشریح جزئیات این فراخوان اظهار داشت: هنرمندان و علاقه مندان می توانند آثار خود را با مقیاس مناسب و به صورت حجمی در قالب ماکت یا طراح های سه بعدی کامپیوتری تا ۲۵ دی ماه جاری به سازمان رفاهی، تفریحی شهرداری تحویل نمایند.

وی افزود: اولویت پیشنهادی طرح ها و ایده ها در این فراخوان، توجه به نمادهای سنتی و آئین های بومی و محلی و فرهنگ مردم در ایام نوروز است که هنرمندان باید در قالب تندیس، سردیس و المان طراحی کنند.

مدیر عامل سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری شهرکرد با بیان اینکه نتایج داوری آثار پذیرفته شده دوم بهمن ماه اعلام می شود بیان داشت: پس از انعقاد قرارداد ساخت با هنرمندان، المان ها و سردیس های انتخابی ۲۵ اسفندماه ۹۳ در معابر شهری جانمایی خواهد شد.

محمدپور دهکردی خاطر نشان ساخت: کلیه طرح ها توسط تیم داوری مورد ارزیابی و داوری قرار خواهند گرفت و آثار برتر بر اساس مصالح، طرح، هزینه و نصب در سطح شهر انتخاب می شوند.

وی با اشاره به اینکه نیاز به فضاهای پرمعنا و زیبا در محیط های شهری بیش از پیش احساس می شود، گفت: لازم است تا با بهره گیری از هنر در ایجاد چنین فضاهایی روحیه شهروندان تلطیف شود که استفاده از المان های شهری یکی از این راهکارهاست.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۰۷:۴۲

2 Jan 2020