۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳
کد مطلب : ۱۹۷۴۹

اصل فتنه 88، اتفاقي نبود که بخواهيم به آساني از آن رد شويم

امام جمعه فارسان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه فارسان ضمن تسليت شهادت امام حسن عسگري )ع( به فتنه سال 88 اشاره کرد و افزود: اصل فتنه 88، اتفاقي نبود که بخواهيم به آساني از آن رد شويم بلکه نتيجه ي يک برنامه ريزي دقيق و حساب شده بود که از ساليان قبل از 88 پيگيري کردند.
اصل فتنه 88، اتفاقي نبود که بخواهيم به آساني از آن رد شويم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده گفت: بهترين فرصت را انتخابات عظيم سال ۸۸ ديده بودند که هماهنگ شده بود با بستر سازي عده اي در داخل که قواعد بازي را به هم زدند و قانون و ادب و اخلاق و مصالح کلي نظام و انقلاب را ناديده گرفته و دشمن را اميدوار کردند.

وي تصريح کرد: ناهماهنگي بين خواص و سابقه داران در انقلاب و دخالت دادن به انگيز هاي شخصي ، گروهي ، جناحي و دير به موقع آمدن بعضي خواص و سکوت آنها زمينه را در جهت شعله ور ساختن آن فتنه اي که دشمنان آن را مديريت کردند مهيا ساخت.

وي گفت: آنچه که آن فتنه ۸۸ را مهار کرد و آن را برچيد تنها مديرت هوشمندانه مقام معظم رهبري و حضور با برکت مردم قدر شناس و وفادار بود که خدا را بر اين امر مهم بايد سپاسگذاربود.

اين مقام مسئول در ادامه افزود: براي اينکه درس و عبرت براي آيندگان باشد و چنين فتنه اي ديگر تکرار نشود از طرفي نخبگان علمي ، صاحب نظر ، تيريبون دارها ، رسانه ها و صدا و سيما با برنا مه ريزي مدون و دقيق به صورت کارشناسانه و عالمانه تمامي زواياي فتنه ۸۸ را بررسي کنند.

وي اظهار داشت: فتنه ۸۸ را براي مردم ما تبين کنند و دستکاه قضايي نيز هر که را کوچکترين نقشي را درآن داشته بازخواست کنند و از طرف ديگر مردم بدانند گوش به فرمان ولايت فقيه و رهبري انقلاب باشند که انقلاب و نظام را در آينده بيمه خواهد کرد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۵:۰۱

28 Dec 2019