۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۴
کد مطلب : ۱۹۷۴۷
خطيب نماز جمعه بروجن:

9دي خط بطلاني بر فتنه 88/حماسه 9 دي نقاب از چهره هاي مرموز پشت صحنه فتنه برداشت

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با بيان اين که بعد از حماسه 9 دي نقاب از چهره هاي مرموز پشت صحنه فتنه بر کنار رفت تصريح کرد: يکي از پيام هاي حماسه 9 دي خنثي نمودن اختلاف و چند صدايي در ايران اسلامي بود.
9دي خط بطلاني بر فتنه 88/حماسه 9 دي نقاب از چهره هاي مرموز پشت صحنه فتنه برداشت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به سالروز تشکيل نهضت سواد آموزي به فرمان امام خميني(ره) اظهار داشت: پس از گذشت ۳۵ سال از پيروزي انقلاب اسلامي متاسفانه آمار بي سوادي در کشور کاهش چشمگيري نيافته است.

حسين نژاديان ضمن بيان اين که بيکاري و نداشتن شغل براي افراد تحصيل کرده رنج دهنده است تاکيد کرد:اميدواريم با برنامه ريزي دقيق وتوام با پژوهش مسئولين، ديگر شاهد افراد بيسواد،بيکار و ترک تحصيل کرده نباشيم.

حجت الاسلام حسين نژاديان به حماسه ۹ دي اشاره کرد و گفت:دشمنان انقلاب با فريب دادن افراد شاخص و خواص تمام توان خود را به کار بستند تا بتوانند به انقلاب آسيب برسانند.

حسين نژاديان با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري افزود:حضور عظيم و خروشان مردمي در نهم دي ماه ۸۸ تجلي بارزي از هويت و ماهيت انقلاب يعني روح ديانت حاکم بر دل هاي مردم بود.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با بيان اين که بعد از حماسه ۹ دي نقاب از چهره هاي مرموز پشت صحنه فتنه بر کنار رفت تصريح کرد: يکي از پيام هاي حماسه ۹ دي خنثي نمودن اختلاف و چند صدايي در ايران اسلامي بود.

حسين نژاديان بيان کرد: نهم دي يک روز حماسي و ماندني از حضور مردم جهت خنثي سازي فتنه ۸۸ است که مانند يک سيل خروشان بنيان کن تمام خس و خاشاک ضد انقلاب و افراد فريب خورده را با خود از ميان برداشت.

وي در بخش ديگري از خطبه ها گفت: اگر فتنه ۸۸ خاموش نميشد احتمال سقوط برخي ديگر از خواص و به دنبال آن اقشار مردم هم وجود داشت که دشمنان قسم خورده انقلاب را به آروزي خود مي رساند تا بتوانند بين مردم و انقلاب فاصله ايجاد کنند.

حسين نژاديان بصيرت را شناخت زمان، شناخت اولويت، شناخت دوست و دشمن و شناخت وسيله اي که در مقابل دشمن بايد به کار برد دانست و گفت: ايران اسلامي سلاح هاي سنگي فلسطين را تبديل به موشک و پهپاد کرد و توانست غده سرطاني اسرائيل را بارها مورد تهديد قرار دهد.

وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري گفت:اگر امتي از بصيرت برخوردار نباشند حقايق گوناگون، کار را مهار و اصلاح نخواهد کرد، گره از مشکلات نمي گشايد، اگر بصيرت نبود همان ايمان ممکن است انسان را به بيراهه بکشاند.

حسين نژاديان با بيان اين که مردم ايران فتنه ۸۸ را هرگز فراموش نخواهند کرد گفت:افرادي که اخيرا به مقام و جايگاهي دست يافته اند با در اختيار گرفتن تريبون هاي مختلف و دلسوزي براي سران فتنه قصد دارند با موضع گيري هاي غلط اين فتنه بزرگ را به فراموشي بسپارند.

انتهاي پيام/۵۴۰/ک/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۲۷:۳۷

4 Jan 2020