۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۱۹۷۴۰

۹ دی سالروز شکست مفتضحانه طمع ورزان به انقلاب اسلامي

در نهم ديماه بار ديگر بايد شکست مفتضحانه فتنه گران داخلي و خارجي و پيروزي ملت بزرگ ايران را به جهانيان يادآور شد و پيرو ولايت فقيه بودن مردم ايران را به رخ طمع ورزان انقلاب کشاند.
۹ دی سالروز شکست مفتضحانه طمع ورزان به انقلاب اسلامي
به گزارش جهانبین نیوز، بار ديگر با فرا رسيدن سالروز يوم الله نهم دي ماه خاطره اين روز بزرگ و غرور آفرين را در دل هاي هميشه بيدار مردم ايران اسلامي زنده کرد. نهم ديماه روزي است که مردم بزرگ ايران با تأسي از ارباب گلگون کفن خودشان در عاشوراي ۸۸ بار ديگر فرياد هيهات من الذله خود را به گوش منافقان داخلي و دشمنان خارجي رساندند و تن و جان دشمنان ايران اسلامي را لرزاندند.

ملت بزرگ ايران اسلامي با در صحنه بودن خود در روز ۹ دي ماه به دشمنان و طمع ورزان به انقلاب دوباره آموختند که بعد از شهداي انقلاب اسلامي که جانانه پوزه آنان را به خاک ماليدند شيربچه هاي امام خامنه اي (مدظله العالی) و خميني کبير در صحنه اند و بيدار و در هر جايي که قصد رخنه داشته باشند جلوي ياوه گويي ها و دشمني شان را مي گيرند، در اين روز بزرگ ملت ما اعم از پير و جوان ثابت کردند که ديگر هيچ وقت در تاريخ ايران بزرگ نخوهند نوشت که کشور پهلوانان و آزادگان و غيورمردان و شيرزنان دستخوش فتنه ابرقدرتها و زورگويان و حيله گران قرار گرفت و رهبر و ولي خود را تنها گذاشت.

امروز بيشتر از هر روزي دشمنان نظام اسلامي از زنده شدن و گرامي داشتن حماسه بزرگ نهم ديماه نگران و هراسانند زيرا خاطره اين روز عظيم يادآور شکست تلخ انقلاب مخملي آنها مي باشد که با پشتوانه و هزينه هاي هنگفت اربابان خارجي و اتاق فکر ملعون لندن نشين شان، طراحي شده بود تا نظام اسلامي ايران را از بين ببرد.

امسال هم مانند سال هاي گذشته بايد برنامه هاي حماسه نهم ديماه را با شور و وحدت بيشتر برگزار نمود و بار ديگر شکست مفتضحانه فتنه گران داخلي و خارجي و پيروزي ملت بزرگ ايران را به جهانيان يادآور شد و پيروي ولايت فقيه بودن مردم ايران را به رخ طمع ورزان انقلاب کشاند.

در مورد فتنه گران علي الخصوص سران فتنه و آقا زاده هايي که مستقيما دست به حمايت و برنامه ريزي براي فتنه زدند قوه قضائيه بايد با شجاعت هر چه زودتر به سکوت نسبي خود پايان دهد و رسيدگي به پرونده آنان را شروع کند تا انشاالله به زودي مردم شاهد اجراي حکم اسلام و دستور امام خميني (ره) در مورد محرب و مفسدين في الارض که قطعا حکمي بالاتر از حصر خانگي است، باشند تا ديگر احدي زير پا گذاشتن آرمانها و خط قرمزهاي انقلاب اسلامي را به فکر خود راه ندهد و چشمع طمع جهان خواران بار ديگر از اين انقلاب نا اميد شود.

در اين يادداشت جا دارد از خانواده هاي معظم و صبور شهداي نهم ديماه و آسيب ديدگان اين روز بزرگ و ملت عزيز ايران به خاطر دفاع جانانه از حريم ولايت مطلقه فقيه و حماسه سازي آنان قدر داني کرد و همچنين ازمحضر مبارک امام زمان (عج) ، مقام معظم رهبري و شهداي انقلاب اسلامي به خاطر جولان و بي حرمتي فتنه گران در روز عاشوراي حسيني و بي حرمتي آنان به تمام اصول اخلاقي، عذرخواهي کرد.

"یادداشت از حسین بهرامی"

انتهای خبر/ 1024ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۹:۵۸

11 Feb 2020