۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۱۹۷۳۷
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

همایش « فتنه‌ي ۸۸، خسارت‌ها و آسيب‌ها» در شهرکرد برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از برگزاری همایش فتنه‌ي ۸۸، خسارت‌ها و آسيب‌ها در شهرکرد همزمان با حماسه 9 دی خبر داد.
همایش « فتنه‌ي ۸۸، خسارت‌ها و آسيب‌ها» در شهرکرد برگزار می شود
علی گرجی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن تشریح برنامه های بزرگداشت هفته بصیرت گفت: در سالروز حماسه مردم بصیر و ولایتمدار استان در نهم دی‌ماه ۱۳۸۸ و به‌منظور ريشه‌يابي خسارت‌ها و آسیب‌های فتنه ۸۸ و در آستانه گرامیداشت پنجمین سالگرد حماسه عظیم و مردمی یوم‌الله نهم دی‌ماه(روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) این همایش برگزار می‌گردد.

گرجی افزود: همایش « فتنه‌ي ۸۸، خسارت‌ها و آسيب‌ها» دوشنبه هشتم دی‌ماه ساعت ۱۰ صبح در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد و با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین دکتر حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری عصر شعر «بصیرت و حماسه» با حضور شعراي برگزيده استان در محضر نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در نهم دی‌ماه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد.

وی گفت: نمايشگاه « حماسه نهم دي‌ماه» با عناوین تصاوير حماسه مردم استان در هشتم دی‌ماه، بيانات رهبري در خصوص فتنه و بصيرت، ۲۲ گناه نابخشودنی فتنه‌گران ۸۸، آثار برگزيده مسابقه نشريه ديواري در طول هفته بصیرت(۶ تا ۱۲ دی‌ماه) برگزار می شود.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۸:۰۶

29 Dec 2019