۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۱۹۷۲۳
امام جماعت مسجد جامع شهر اردل:

اهل بيت(ع) معدن رحمت هستند

اهل بيت(ع) معدن رحمت هستند و مي بايست سطح معرفت، اعتقادات و باورهاي مردم نسبت به اهل بيت(ع) بالا رود تا رحمت اين بزرگواران نصيبشان شود.
اهل بيت(ع) معدن رحمت هستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام بهمني در جمع مردم ولايت دوست شهر اردل اظهار داشت: عالي ترين هدف براي برترين مخلوق، کسب خشنودي خداوند است.

بهمني درباره ولايت تشريعي اهل‌بيت(ع)گفت: منظور از ولايت تشريعي آن است كه معتقد باشيم خداوند متعال علم و دانش را بطور ويژه در اختيار اهل‌بيت عصمت و طهارت(ع) قرار داده است.

وي با تأكيد بر اين مطلب كه بايد علم دين را تنها از ائمه اطهار(ع) فرا گرفت، تصريح كرد: اين بزرگواران از نظر علم و دانش بي‌مانند هستند.

امام جماعت مسجد جامع اردل با بيان اينكه خداوند متعال امامان و رهبران جامعه اسلامي هدايتگر بشريت قرار داه است، گفت: اهل بيت(ع) معدن رحمت هستند و مي بايست سطح معرفت، اعتقادات و باورهاي مردم نسبت به اهل بيت(ع) بالا رود تا رحمت اين بزرگوارن نصيبشان شود.

حجت السلام بهمني در ادامه در مورد سيره سياسي امام رضا(ع) اظهار داشت: دوره امامت اين امام بزرگوار دوره ويژه و خاصي بود و آن ظرفي که با هجرت اجباري امام به وجود آمد از نظر تاريخي قابل بررسي و تأمل است.

وي افزود: امام رضا(ع) با يک خليفه زيرک و دانشمند به نام مأمون هم‌عصر بود و برخورد با وي شرايط خاص خود را مي‌طلبيد که اين امام بزرگوار در برخورد با اين خليفه رسالت خود را به درستي انجام داد.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۹:۴۳

30 Jan 2020