۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۱۹۷۱۹

همه به فکر کار کردن،پيشرفت و رفع معضلات مردم و ارتقاء فرهنگي باشند

نشست شوراي شهر فارسان، با حضور امام جمعه فارسان، فرماندار و شهردار در محل ساختمان شوراي اسلامي اين شهر برگزار شد.
همه به فکر کار کردن،پيشرفت و رفع معضلات مردم و ارتقاء فرهنگي باشند
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام والمسلمين حسين جمالي زاده، امام جمعه شهرستان فارسان، ضمن تشکر از فعاليت هاي ارزنده شهردار و شوراي شهر، شکل گيري وحدت رويه در اين مجموعه را موجب رضايت عمومي بيان کرد و گفت: محدوديت اعتبارات و امکانمات و همچنين توقعات بالا باعث سختي و دشواري کار اين مجموعه است که تديّن و روحيه انقلابي، ولايي و خانوادگي اعضاي شورا در اين ميان بسيار کارگشا است.

وي وحدت و اتحاد درون مجموعه را لازمه رفع معضلات و مشکلات بيان و تصريح کرد: اگر مي خواهيد در کارهايتان موفق باشيد و نام نيکي از شما به يادگار بماند، بايد اتحاد و همدلي خود را حفظ کنيد.

امام جمعه فارسان با اشاره به اين که درون همه مجموعه ها اختلاف سليقه وجود دارد اما نبايد اين اختلاف ها به بيرون سرايت کند و اتحاد و برادري ها را از بين برد، گفت: نگذاريد افراد فرصت طلب از اختلاف سليقه هاي شما سوء استفاده کنند.

اين مقام مسئول با هم بودن را لازمه رشد و ارتقاء همه جانبه دانست و اظهار داشت: اختلاف سليقه باعث رشد و توليد فکر مي شود اما در کنار اختلاف نظرها بايد رفاقت و همدلي ها را حفظ کرد.

حجت الاسلام جمالي زاده با تأکيد بر استفاده همه جانبه از ظرفيت هاي مختلف شهر و مسؤولان در جهت پيشبرد اهداف، بیان کرد: متأسفانه يکي از مشکلات مهم شهرستان فارسان آن است که بعضي مواقع مسائل سياسي غالب مي شود و اين خسران است که بايد بکوشيم اين مسائل به حاشيه رود و همه به فکر کار کردن و پيشرفت و رفع معضلات مردم و ارتقاء فرهنگي باشند.

وي با تأکيد بر استفاده هر چه بهتر از ظرفيت نماز جمعه شهرستان فارسان در جهت رشد و ترقي شهرستان، تصريح کرد: بکوشيد که در امور فرهنگي از ظرفيت نهادها و ارگان هاي فرهنگي شهرستان به نحو احسن استفاده شود.

امام جمعه فارسان با تأکيد بر سازماندهي مراسم هاي شادي و ترحيم در شهرستان، از هزينه هاي هنگفت براي تهيه جهيزيه و همچنين هزينه هاي بالاي مراسم هاي ترحيم گلايه کرد و خواستار همکاري شوراي شهر براي رفع اين معضل در شهرستان شد.

در ادامه اين نشست نيز اعضاي شوراي اسلامي شهر فارسان به بيان ديدگاه ها و نقطه نظرات و همچنين مشکلات شهر فارسان در بخش هاي مختلف پرداختند و خواستار همکاري مسؤولان ارشد شهرستان براي رفع مشکلات شدند.

همچنين فرماندار و شهردار فارسان نيز گزارشي از فعاليت هاي انجام شده در شهرستان ارائه کردند.

انتهای پیام1020ج / 590 پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۰:۳۹

6 Jan 2020