:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> کسب بالاترین امتیاز ۲۳ گانه ارزیابی شورای عالی استان‌ها از سوی چهارمحال و بختیاری | جهان بین
۰
plusresetminus
نماینده کمیسیون نظارت شورای عالی استان‌ها گفت: استان چهارمحال و بختیاری بالاترین امتیاز ۲۳ گانه ارزیابی این شورا را کسب کرد.
کسب بالاترین امتیاز ۲۳ گانه ارزیابی شورای عالی استان‌ها از سوی چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرگزاری بسیج؛ اسدالله قاسمی بازدید از استان چهارمحال و بختیاری را بسیار مثبت ارزیابی و تأکید کرد: این استان در کسب امتیازات ۲۳ گانه ارزیابی، بالاترین امتیاز را کسب کرده است.

وی افزود: تدابیر استاندار چهارمحال و بختیاری و فعالیت‌های شورای اسلامی این استان، مجموعه‌ای از همدلی، اتحاد و موفقیت را ایجاد کرده است.

قاسمی تصریح کرد: تأمل و استفاده از پتانسیل شوراهای اسلامی چهارمحال و بختیاری از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی، یکی از دستاوردهای مطرح شده بوده که باعث رضایت و توفیقات در این استان شده است.

انتهای پیام / 1021
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۴:۰۹

14 Feb 2020