۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۱۹۴۷۷
رئيس آموزش و پرورش بن:

با تغيير نام هنرستان شبانه روزي خاتم دارالفنون شاهد افزايش چشم گير کيفيت آموزش بوده ايم

محسن اسماعيلي گفت: تغيير نام هنرستان شبانه روزي خاتم به هنرستان روزانه دارالفنون ذهنيت اشتباه و نامطلوب مردم را از بين برده و شاهد ارتقا کيفيت آموزش در اين مدرسه بوده ايم.
با تغيير نام هنرستان شبانه روزي خاتم  دارالفنون شاهد افزايش چشم گير کيفيت آموزش بوده ايم
به گزارش جهانبین نیوز محسن اسماعيلي رئيس آموزش و پرورش شهرستان بن در گفت و گو با زنگ خبر گفت: هنرستان شبانه روزي فني و حرفه اي خاتم بن در سال ۱۳۸۲ و آمار جمعيتي ۱۲۰۰دانش آموز در سراسر شهرستان افتتاح شد.


اسماعيلي گفت: آمار دانش آموزان در سال هاي اخير به صورت فاحشي کاهش يافت و به دليل نبود بودجه لازم اداره کل آموزش و پرورش تصميم به حذف برخي مدارس شبانه روزي از جمله هنرستان خاتم گرفت.


وي افزود: براي تبديل اين مرکز به هنرستان روزانه يک کد جديد الزامي بوده و در کنار اين تغيير کد پيشنهاد مدير اين مدرسه در خصوص تغيير نام اين هنرستان نيز مورد استقبال قرار گرفت.



رئيس آموزش و پرورش بن تصريح کرد: علت اين پيشنهاد از سوي بهرام براتي مدير باسابقه اين هنرستان صرفا ديدگاه اشتباه و نامطلوب مردم نسبت به دانش آموزان اين هنرستان بود که دانش آموزاني با ميزان هوش و استعداد پايين صرفا براي گرفتن ديپلم به اين مدرسه مي روند و با تغيير کد و نام در اين مدت کوتاه نيز شاهد رشد قابل ملاحظه اي در آموزش اين هنرستان بوده ايم.


اسماعيلي در خصوص نام هنرستان شبانه روزي اظهار کرد: اين هنرستان صرفا نام خاتم را داشته و نام خاتم الانبيا تفکر غلط برخي از مردم بوده و هم اکنون نيز اين مرکز به نام هنرستان روزانه دارالفنون تغيیر پيدا کرده است.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۳:۵۵

27 Dec 2019