کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس آموزش و پرورش بن:

با تغيير نام هنرستان شبانه روزي خاتم دارالفنون شاهد افزايش چشم گير کيفيت آموزش بوده ايم

19 آذر 1393 ساعت 10:11

محسن اسماعيلي گفت: تغيير نام هنرستان شبانه روزي خاتم به هنرستان روزانه دارالفنون ذهنيت اشتباه و نامطلوب مردم را از بين برده و شاهد ارتقا کيفيت آموزش در اين مدرسه بوده ايم.


به گزارش جهانبین نیوز محسن اسماعيلي رئيس آموزش و پرورش شهرستان بن در گفت و گو با زنگ خبر گفت: هنرستان شبانه روزي فني و حرفه اي خاتم بن در سال ۱۳۸۲ و آمار جمعيتي ۱۲۰۰دانش آموز در سراسر شهرستان افتتاح شد.


اسماعيلي گفت: آمار دانش آموزان در سال هاي اخير به صورت فاحشي کاهش يافت و به دليل نبود بودجه لازم اداره کل آموزش و پرورش تصميم به حذف برخي مدارس شبانه روزي از جمله هنرستان خاتم گرفت.


وي افزود: براي تبديل اين مرکز به هنرستان روزانه يک کد جديد الزامي بوده و در کنار اين تغيير کد پيشنهاد مدير اين مدرسه در خصوص تغيير نام اين هنرستان نيز مورد استقبال قرار گرفت.



رئيس آموزش و پرورش بن تصريح کرد: علت اين پيشنهاد از سوي بهرام براتي مدير باسابقه اين هنرستان صرفا ديدگاه اشتباه و نامطلوب مردم نسبت به دانش آموزان اين هنرستان بود که دانش آموزاني با ميزان هوش و استعداد پايين صرفا براي گرفتن ديپلم به اين مدرسه مي روند و با تغيير کد و نام در اين مدت کوتاه نيز شاهد رشد قابل ملاحظه اي در آموزش اين هنرستان بوده ايم.


اسماعيلي در خصوص نام هنرستان شبانه روزي اظهار کرد: اين هنرستان صرفا نام خاتم را داشته و نام خاتم الانبيا تفکر غلط برخي از مردم بوده و هم اکنون نيز اين مرکز به نام هنرستان روزانه دارالفنون تغيیر پيدا کرده است.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 19477

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19477/تغيير-نام-هنرستان-شبانه-روزي-خاتم-دارالفنون-شاهد-افزايش-چشم-گير-کيفيت-آموزش-بوده-ايم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir