۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴
کد مطلب : ۱۹۳۵۰
امام جمعه شهر اردل:

دانشجو با پژوهش هاي علمي و عملي خود هميشه ياور انقلاب اسلامي بوده است

دانشجو در کنار مردم و روحانيت و انقلاب است و با پژوهش هاي علمي و عملي خود هميشه ياور انقلاب اسلامي ايران بوده است.
دانشجو با پژوهش هاي علمي و عملي خود هميشه ياور انقلاب اسلامي بوده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته اردل ضمن دعوت مردم شريف و شهيد پرور شهرستان اردل به تقواي الهي اظهار داشت: رعايت تقوا اين است که مراقب باشيم هر کار خوبي که انجام ميدهيم نتيجه آن کار را خواهيم ديد و بالعکس اگر کار بد و گناهي انجام دهيم نتيجه آن را نيز خواهيم ديد.

سلمانپور در ادامه بهترين مسير رسيدن به سعادت را مسير شهداي انقلاب اسلامي دانست و افزود:اين مسير ادامه دهنده مسير شهداي کربلا بوده است.

سلمانپور با بيان اينکه بايد مراسمات سوگواري اربعين حسيني با شکوهتر از سالهاي قبل برگزار شود اظهارکرد:امام حسين نور الله اعظم هست و بايد اين نور روشن باشد تا زمان ظهور حضرت مهدي تا جهان گمراه نشود.

اين مسئول بيان کرد:اسلام به برکت امام حسين(ع) حکومت جهاني است و بايد در شرق و غرب عالم عدل و حکومت اسلام حاکم باشد.

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي اين هفته به فرا رسيدن ۱۶ آذر روز دانشجو اشاره کرد و افزود: دانشجويان پيرو خط امام با عزمي راسخ در مقابل زاده خواهي دنياي استبداد به فرمان امام راحل ايستادند.

وي گفت:دانشجو در کنار مردم و روحانيت و انقلاب است و با پژوهش هاي علمي و عملي خود هميشه ياور انقلاب اسلامي ايران بوده است.

خطيب جمعه اردل يادآور شد: اينک و با روشنگري و هدايت هاي مقام معظم رهبري و بصيرت ملت، مبارزه با ظلم و استکبار و حرکت هاي ضد استکباري در دنيا و به تبعيت از ايران اسلامي روز بروز در حال افزايش است.

حجت الاسلام موسي سلمانپور در پايان با بيان اينکه هفته قبل هفته پرکاري و پر برکتي براي مردم شهرستان اردل بوده است افزود:در هفته قبل با برخي از مسئولان استاني و کشوري ديدار هاي گوناگون داشتيم که خواسته هاي مردم را ارائه داديم و قول هاي مساعدي در خصوص خواسته هاي مردم گرفتيم.

وي همچنين گفت: هفته قبل با معاون برنامه ريزي معاونت راهبردي رئيس جمهور پور محمدي ديداري داشتيم که براي آغاز به کار پروژه مصلي قول مساعدي براي تخصيص اعتبار این پروژه دادند.

انتهاي پيام1010ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۶:۳۸

28 Dec 2019