۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳
کد مطلب : ۱۹۳۴۳
خطيب نماز جمعه بروجن:

16 آذر، نقطۀ عطفي در تاريخ جنبش دانشجويي/اشتباهات فرهنگي به راحتي قابل جبران نيست!

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به اين که فرهنگ جزء اموري نيست که در اختيار دولت باشد و سيلقه اي عمل کند تاکيد کرد:فرهنگ مربوط به مسائل نظام است و بايد براساس سياست نظام عمل شود چرا که اشتباهات فرهنگي به راحتي قابل برگشت و جبران نيست.
16 آذر، نقطۀ عطفي در تاريخ جنبش دانشجويي/اشتباهات فرهنگي به راحتي قابل جبران نيست!
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقوي الهي اظهار داشت:۱۶ آذر ۱۳۳۲ نقطۀ عطفي در تاريخ جنبش دانشجويي است.

حسين نژاديان ،حضور و نقش دانشجويان در تشکيل نهادهاي انقلابي مانند سپاه پاسداران، جهاد دانشگاهي، انقلاب فرهنگي در دانشگاه ها، حضور در دفاع مقدس و حضور فعال در مقابلۀ با فتنۀ سال ۸۸ را بسيار ارزشمند و تأثير گذار دانست.

حجت الاسلام حسين نژاديان، استکبار و استبداد ستيزي، عدالت خواهي، ضد سلطه بودن، آزادي خواهي، ولايتمداري، کمک به پيشرفت علم و فناوري کشور و ضديت با فساد و اشرافي گري را از مهم ترين خصوصيات اصلي دانشجويان مسلمان بر شمرد.

خطيب نماز جمعۀ شهر بروجن در بخش ديگري از خطبه ها با اشاره به سالروز تشکيل شوراي عالي انقلاب فرهنگي به فرمان حضرت امام خميني (ره)،تاکيد کرد: فرهنگ کشور نبايد در اختيار دولت ها و تابع زير و بالا شدن جريانات و جناح هاي سياسي باشد.

حسين نژاديان ادامه داد: مديريت راهبردي چالش ها در حوزۀ فرهنگ، مهار تهديدها و آسيب ها با نگاه حکيمانه و معقول، مواجهۀ هوشمندانه با معارضه هاي مهاجمان و ستيزه گران بايد به عنوان تکاليف اصلي در دستور کار اين شورا قرار گيرد.

وي خاطر نشان کرد: فرهنگ جزء اموري نيست که در اختيار دولت باشد و سيلقه اي عمل کند،بلکه فرهنگ مربوط به مسائل نظام است و بايد بر اساس سياست نظام عمل شود چرا که در فرهنگ اشتباهات به راحتي قابل برگشت و جبران نيست.

انتهاي پيام1020ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۹:۴۲

9 Jan 2020