۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۱۹۱۶۰
رئيس دانشگاه آزاد استان:

دانشگاه آزاد کوهرنگ از ترم بهمن ماه دانشجو می پذیرد

عبد ا... قاسمی گفت: سعي مي کنيم دانشگاه آزاد کوهرنگ، در صورت به حد نصاب رسیدن دانشجو، براي ترم بهمن ماه راه اندازي شود.
دانشگاه آزاد کوهرنگ از  ترم بهمن ماه دانشجو می پذیرد
به گزارش جهانبین نیوز، رئيس دانشگاه آزاد استان چهارمحال و بختياري در بازديد از مکان آموزشي در نظر گرفته شده براي دانشگاه آزاد واحد چلگرد در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: سعي مي کنيم دانشگاه آزاد کوهرنگ، در صورت به حد نصاب رسیدن دانشجو، براي ترم بهمن ماه راه اندازي شود.

عبدالله قاسمي افزود: ما با دو هدف به شهرستان کوهرنگ سفر کرديم، يکي اينکه شرايط شهرستان کوهرنگ را براي احداث مجتمع بزرگ فرهنگي رفاهي براي استادان، کارکنان و دانشجويان بررسي کنيم تا بحث توريسم و گردشگري طبيعي انجام شود و در کنار آن هم يک پژوهشکده يا دانشکده احداث شود.

قاسمي در ادامه گفت: هدف دوم با فضايي که در آموزش و پرورش وجود دارد بتوانيم در بحث آموزشکده سما و مدارس سما بطور جدي وارد شويم و شاهد اين باشيم که حداقل آموزش عالي در اين منطقه خوب توسعه پيدا کند.

فرماندار کوهرنگ نيز در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: شهرستان کوهرنگ با 35 هزار جمعيت شهري و روستايي و 60 هزار جمعيت عشايري تنها شهرستاني است که در کشور فاقد دانشگاه است.

مرتضي زمانپور افزود: با توجه به استعدادها و پتانسيل شهرستان کوهرنگ از لحاظ دانشجو و جوانان درسخوان و جوياي علمي که دارد، بخاطر مشکلات اياب و ذهاب و اسکان و مکان ترک تحصيل مي کنند.

زمانپور افزود: يکي از انتظارات مردم کوهرنگ استقرار واحد دانشگاهي در شهرستان است که با حضور مسئولين دانشگاه آزاد و قول هايي که دادند انتظار داريم در اسرع وقت، واحد دانشگاهي در کوهرنگ فعال شود.

فرماندار کوهرنگ بيان داشت: 40 هزار متر زمين در چند مکان در کوهرنگ براي احداث پژوهشکده و مجتمع فرهنگي رفاهي در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۹:۱۴

27 Dec 2019