کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس دانشگاه آزاد استان:

دانشگاه آزاد کوهرنگ از ترم بهمن ماه دانشجو می پذیرد

5 آذر 1393 ساعت 13:25

عبد ا... قاسمی گفت: سعي مي کنيم دانشگاه آزاد کوهرنگ، در صورت به حد نصاب رسیدن دانشجو، براي ترم بهمن ماه راه اندازي شود.


به گزارش جهانبین نیوز، رئيس دانشگاه آزاد استان چهارمحال و بختياري در بازديد از مکان آموزشي در نظر گرفته شده براي دانشگاه آزاد واحد چلگرد در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: سعي مي کنيم دانشگاه آزاد کوهرنگ، در صورت به حد نصاب رسیدن دانشجو، براي ترم بهمن ماه راه اندازي شود.

عبدالله قاسمي افزود: ما با دو هدف به شهرستان کوهرنگ سفر کرديم، يکي اينکه شرايط شهرستان کوهرنگ را براي احداث مجتمع بزرگ فرهنگي رفاهي براي استادان، کارکنان و دانشجويان بررسي کنيم تا بحث توريسم و گردشگري طبيعي انجام شود و در کنار آن هم يک پژوهشکده يا دانشکده احداث شود.

قاسمي در ادامه گفت: هدف دوم با فضايي که در آموزش و پرورش وجود دارد بتوانيم در بحث آموزشکده سما و مدارس سما بطور جدي وارد شويم و شاهد اين باشيم که حداقل آموزش عالي در اين منطقه خوب توسعه پيدا کند.

فرماندار کوهرنگ نيز در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: شهرستان کوهرنگ با 35 هزار جمعيت شهري و روستايي و 60 هزار جمعيت عشايري تنها شهرستاني است که در کشور فاقد دانشگاه است.

مرتضي زمانپور افزود: با توجه به استعدادها و پتانسيل شهرستان کوهرنگ از لحاظ دانشجو و جوانان درسخوان و جوياي علمي که دارد، بخاطر مشکلات اياب و ذهاب و اسکان و مکان ترک تحصيل مي کنند.

زمانپور افزود: يکي از انتظارات مردم کوهرنگ استقرار واحد دانشگاهي در شهرستان است که با حضور مسئولين دانشگاه آزاد و قول هايي که دادند انتظار داريم در اسرع وقت، واحد دانشگاهي در کوهرنگ فعال شود.

فرماندار کوهرنگ بيان داشت: 40 هزار متر زمين در چند مکان در کوهرنگ براي احداث پژوهشکده و مجتمع فرهنگي رفاهي در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 19160

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19160/دانشگاه-آزاد-کوهرنگ-ترم-بهمن-ماه-دانشجو-می-پذیرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir