۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۱۸۹۲۱
کارگردان انیمیشن ایستگاه چندم:

همزادپنداری مخاطب با مادرانه‌های شیار 143/ مردم منتظر اکران سراسری فیلم هستند

وفادار کارگردان انیمیشن ساز چهارمحال و بختیاری گفت: زنان ایران اسلامی با دیدن این فیلم نوعی همزادپنداری می‌کنند و احساسات و عواطف ناب آن‌ها با دیدن این فیلم به جوش می‌آید.
همزادپنداری مخاطب با مادرانه‌های شیار 143/ مردم منتظر اکران سراسری  فیلم هستند
لیلا وفادار، کارگردان انیمیشن ایستگاه چندم در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین‌نیوز با اشاره به استقبال مردمی از فیلم شیار 143، اظهار کرد: در حالی که این فیلم در جشنواره فجر اکران شد اما مردم منتظر اکران این فیلم در شهرستان‌ها هستند.

وی افزود: تبلیغاتی که پیرامون این فیلم انجام گرفت، پخش بخش‌هایی از آن در تلوزیون و بازی خوب بازیگران و تلاش کل مجموعه سبب شده تا این فیلم با استقبال گسترده و خوب مردم روبرو شود.

وفادار تصریح کرد: از مهمترین ویژگی‌های شیار 143، کششی است که مخاطب را تا پایان فیلم به خود جذب کرده و اوج و فرودهایی که در آن وجود دارد سبب شده تا مخاطب تا آخرین لحظه حفظ شود.

این کارگردان انیمیشن‌ساز استان با اشاره به مادرانه‌های فیلم شیار 143، گفت: زنان ایران اسلامی با دیدن این فیلم نوعی همزادپنداری می‌کنند و احساسات و عواطف ناب آن‌ها با دیدن این فیلم به جوش می‌آید.

وفادار خاطرنشان کرد: در حالی که شیار 143 دومین تجربه نرگس آبیار بود اما بسیار حرفه‌ای و موفق عمل کرد و در نهایت توانست تولید خوبی را به مردم عرضه کند و مورد توجه مخاطب قرار گرفت.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۷:۱۰

2 Jan 2020