کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارگردان انیمیشن ایستگاه چندم:

همزادپنداری مخاطب با مادرانه‌های شیار 143/ مردم منتظر اکران سراسری فیلم هستند

22 آبان 1393 ساعت 9:07

وفادار کارگردان انیمیشن ساز چهارمحال و بختیاری گفت: زنان ایران اسلامی با دیدن این فیلم نوعی همزادپنداری می‌کنند و احساسات و عواطف ناب آن‌ها با دیدن این فیلم به جوش می‌آید.


لیلا وفادار، کارگردان انیمیشن ایستگاه چندم در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین‌نیوز با اشاره به استقبال مردمی از فیلم شیار 143، اظهار کرد: در حالی که این فیلم در جشنواره فجر اکران شد اما مردم منتظر اکران این فیلم در شهرستان‌ها هستند.

وی افزود: تبلیغاتی که پیرامون این فیلم انجام گرفت، پخش بخش‌هایی از آن در تلوزیون و بازی خوب بازیگران و تلاش کل مجموعه سبب شده تا این فیلم با استقبال گسترده و خوب مردم روبرو شود.

وفادار تصریح کرد: از مهمترین ویژگی‌های شیار 143، کششی است که مخاطب را تا پایان فیلم به خود جذب کرده و اوج و فرودهایی که در آن وجود دارد سبب شده تا مخاطب تا آخرین لحظه حفظ شود.

این کارگردان انیمیشن‌ساز استان با اشاره به مادرانه‌های فیلم شیار 143، گفت: زنان ایران اسلامی با دیدن این فیلم نوعی همزادپنداری می‌کنند و احساسات و عواطف ناب آن‌ها با دیدن این فیلم به جوش می‌آید.

وفادار خاطرنشان کرد: در حالی که شیار 143 دومین تجربه نرگس آبیار بود اما بسیار حرفه‌ای و موفق عمل کرد و در نهایت توانست تولید خوبی را به مردم عرضه کند و مورد توجه مخاطب قرار گرفت.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 18921

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18921/همزادپنداری-مخاطب-مادرانه-های-شیار-143-مردم-منتظر-اکران-سراسری-فیلم-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir