۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۴
کد مطلب : ۱۸۷۹۶
هيئت محبان فاطمه الزهرا (س) شهر بن برگزار می کند:

نشست بررسي فته هاي آخر الزمان با حضور علي اکبر رائفي پور

نشست بررسي فتنه هاي آخر الزمان توس هيئت محبان فاطمه الزهرا (س) در کانون حکمت شهر بن برگزار مي‎شود.
نشست بررسي فته هاي آخر الزمان با حضور علي اکبر رائفي پور
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، محمد حسن سليمي مسئول هيئت محبان فاطمه الزهرا (س) شهر از برگزاري نشست شناخت آسيب ها و معضلات فتنه هاي آخر زمان خبر داد و گفت: مامعتقد هستيم ماه محرم فرصتي مناسب است تا بينش و اطلاعات خود را بالا برده تا بتوانيم از فتنه هاي چون فتنه هاي ۸۸ در امان باشيم.

سليمي افزود: ماه محرم و الگو گيري از مکتب حسيني موجب مي شود يک سال از زندگي خود را بيمه آقا کرده تا بتوانيم در شرايط بحراني از ايشان مدد گرفته و پيرو ولايت فقيه اين بحران ها را طي کنيم.

وي تصريح کرد: يکي از اهداف برنامه هاي اين هيئت در ايام ماه محرم افزايش بصيرت و آگاهي است.

سليمي خاطر نشان کرد: ما علاوه بر برپايي مجالس عزاداري براي سيدالشهدا به تبادل اطلاعات پرداخته و سعي مي کنيم شبهات مطرحي را با استفاده از اساتيدي که در اين زمينه فعاليت دارند برطرف کنيم.

وي گفت: يکي از اين برنامه ها، دعوت استاد علي اکبر رائفي پور است که براي دومين بار به شهر بن سفر کرده و اين نشست با عموم مردم و پيرامون شناخت فتنه هاي آخر الزمان برگزار مي شود.

سليمي زمان برپايي اين مراسم را ۱۹:۳۰ يکشنبه ۱۸ آبان ماه اعلام کرد و گفت: از عموم مردم دعوت مي کنيم که در اين نشست حضور يافته و ان شالله قدمي براي ظهور آقا امام زمان (عج) باشد.

انتهاي پيام/ف/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۳:۵۹

27 Dec 2019