کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هيئت محبان فاطمه الزهرا (س) شهر بن برگزار می کند:

نشست بررسي فته هاي آخر الزمان با حضور علي اکبر رائفي پور

15 آبان 1393 ساعت 23:14

نشست بررسي فتنه هاي آخر الزمان توس هيئت محبان فاطمه الزهرا (س) در کانون حکمت شهر بن برگزار مي‎شود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، محمد حسن سليمي مسئول هيئت محبان فاطمه الزهرا (س) شهر از برگزاري نشست شناخت آسيب ها و معضلات فتنه هاي آخر زمان خبر داد و گفت: مامعتقد هستيم ماه محرم فرصتي مناسب است تا بينش و اطلاعات خود را بالا برده تا بتوانيم از فتنه هاي چون فتنه هاي ۸۸ در امان باشيم.

سليمي افزود: ماه محرم و الگو گيري از مکتب حسيني موجب مي شود يک سال از زندگي خود را بيمه آقا کرده تا بتوانيم در شرايط بحراني از ايشان مدد گرفته و پيرو ولايت فقيه اين بحران ها را طي کنيم.

وي تصريح کرد: يکي از اهداف برنامه هاي اين هيئت در ايام ماه محرم افزايش بصيرت و آگاهي است.

سليمي خاطر نشان کرد: ما علاوه بر برپايي مجالس عزاداري براي سيدالشهدا به تبادل اطلاعات پرداخته و سعي مي کنيم شبهات مطرحي را با استفاده از اساتيدي که در اين زمينه فعاليت دارند برطرف کنيم.

وي گفت: يکي از اين برنامه ها، دعوت استاد علي اکبر رائفي پور است که براي دومين بار به شهر بن سفر کرده و اين نشست با عموم مردم و پيرامون شناخت فتنه هاي آخر الزمان برگزار مي شود.

سليمي زمان برپايي اين مراسم را ۱۹:۳۰ يکشنبه ۱۸ آبان ماه اعلام کرد و گفت: از عموم مردم دعوت مي کنيم که در اين نشست حضور يافته و ان شالله قدمي براي ظهور آقا امام زمان (عج) باشد.

انتهاي پيام/ف/


کد مطلب: 18796

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18796/نشست-بررسي-فته-هاي-آخر-الزمان-حضور-علي-اکبر-رائفي-پور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir