۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱
کد مطلب : ۱۸۳۶۲
طلبه حوزه علمیه قم:

خون عالم مبارز شيعه موجب گسترش انقلاب در جهان اسلام خواهد شد

هيچ گاه خون عالم مبارز شيعه از بين نمي رود بلکه جوشش وقيام جديدي در مردم ايجاد شده و قطعا با شهادت يک عالم شيعه اين قيام خاموش نمي شود و انقلاب گسترده تر مي شود و در سراسر جهان آن را شاهد هستيم.
خون عالم مبارز شيعه موجب گسترش انقلاب در جهان اسلام خواهد شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، فاطمه سادات چاوشي طلبه علوم ديني در قم گفت: بحث شيعه کشي منحصر به يک فرد نيست و اين قضيه اولين و آخرين اتفاق شيعه کشي و عالم کشي نخواهد بود.

چاووشي افزود: حکم اعدام شيخ نمر پس از دوسال حبس در زندان اتفاق افتاده است که علت اصلي آن محکوم کردن تبعيض نژادي و اقليتي و نبود آزادي هاي عمومي بوده است.

وي تاکيد کرد: پشت پرده اين قضايا تنها بحث شيعه کشي مطرح است ،درحالي که خود به اين ظلمي که در حق شيخ نمر انجام دادند واقف هستند.

چاوشي خاطر نشان کرد: عربستان به خوبي مي داند با کشتن شيخ نمر نه تنها کاري از پيش نمي برد و آتش اين انقلاب هاي جهان اسلام خاموش نمي کند بلکه شعله هاي اين انقلاب را در جهان اسلام مي افزايد.

وي با بيان اينکه اگر سازمان ملل و کشورهاي وابسته مدعي حقوق بشر است و شيخ نمر نيز حامي دفاع از حقوق بشر است گفت: چرا مدعيان حقوق بشر سکوت کردند؟ چرا هيچ کسي اعتراض نکرد و اگر مدافع حقوق بشر نيستند پس چرا گوش جهان را به شعار مدافعين حقوق بشر کر کرده اند.

چاوشي تاکيد کرد: همه شيعيان و مسلمانان جهان اين حکم را محکوم کرده و خواستار لغو آن هستند و دولت عربستان بايد نسبت به اين موضوع تجديد نظر کنند.

این طلبه حوزه علمیه تصریح کرد: هيچ گاه خون عالم مبارز شيعه از بين نمي رود بلکه جوشش وقيام جديدي در مردم ايجاد شده و قطعا با شهادت يک عالم شيعه اين قيام خاموش نمي شود و انقلاب گسترده تر مي شود و در سراسر جهان آن را شاهد هستيم.

انتهاي پيام/ف/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۸:۴۹

27 Dec 2019