کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طلبه حوزه علمیه قم:

خون عالم مبارز شيعه موجب گسترش انقلاب در جهان اسلام خواهد شد

26 مهر 1393 ساعت 21:31

هيچ گاه خون عالم مبارز شيعه از بين نمي رود بلکه جوشش وقيام جديدي در مردم ايجاد شده و قطعا با شهادت يک عالم شيعه اين قيام خاموش نمي شود و انقلاب گسترده تر مي شود و در سراسر جهان آن را شاهد هستيم.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، فاطمه سادات چاوشي طلبه علوم ديني در قم گفت: بحث شيعه کشي منحصر به يک فرد نيست و اين قضيه اولين و آخرين اتفاق شيعه کشي و عالم کشي نخواهد بود.

چاووشي افزود: حکم اعدام شيخ نمر پس از دوسال حبس در زندان اتفاق افتاده است که علت اصلي آن محکوم کردن تبعيض نژادي و اقليتي و نبود آزادي هاي عمومي بوده است.

وي تاکيد کرد: پشت پرده اين قضايا تنها بحث شيعه کشي مطرح است ،درحالي که خود به اين ظلمي که در حق شيخ نمر انجام دادند واقف هستند.

چاوشي خاطر نشان کرد: عربستان به خوبي مي داند با کشتن شيخ نمر نه تنها کاري از پيش نمي برد و آتش اين انقلاب هاي جهان اسلام خاموش نمي کند بلکه شعله هاي اين انقلاب را در جهان اسلام مي افزايد.

وي با بيان اينکه اگر سازمان ملل و کشورهاي وابسته مدعي حقوق بشر است و شيخ نمر نيز حامي دفاع از حقوق بشر است گفت: چرا مدعيان حقوق بشر سکوت کردند؟ چرا هيچ کسي اعتراض نکرد و اگر مدافع حقوق بشر نيستند پس چرا گوش جهان را به شعار مدافعين حقوق بشر کر کرده اند.

چاوشي تاکيد کرد: همه شيعيان و مسلمانان جهان اين حکم را محکوم کرده و خواستار لغو آن هستند و دولت عربستان بايد نسبت به اين موضوع تجديد نظر کنند.

این طلبه حوزه علمیه تصریح کرد: هيچ گاه خون عالم مبارز شيعه از بين نمي رود بلکه جوشش وقيام جديدي در مردم ايجاد شده و قطعا با شهادت يک عالم شيعه اين قيام خاموش نمي شود و انقلاب گسترده تر مي شود و در سراسر جهان آن را شاهد هستيم.

انتهاي پيام/ف/


کد مطلب: 18362

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18362/خون-عالم-مبارز-شيعه-موجب-گسترش-انقلاب-جهان-اسلام-خواهد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir