۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۱۸۲۹۸
جانشين فرمانده سپاه ناحيه شهرکرد:

اعزام 400 دانش آموز شهرستان شهرکرد به مناطق عملياتي جنوب

400 دانش آموز در غالب کاروان راهيان نور به مناطق عملياتي جنوب کشور اعزام شدند.
اعزام 400 دانش آموز شهرستان شهرکرد به مناطق عملياتي جنوب
به گزارش جهانبین‌نیوز، جانشين فرمانده سپاه ناحيه شهرکرد در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر از اعزام ۴۰۰ دانش آموز پسر در غالب کاروان راهيان نور به مناطق عملياتي جنوب کشور خبر داد.

موسي انصاري گفت: اين دانش آموزان به مدت سه روز به اين مناطق اعزام و از منطقه عملياتي والفجر ۸ در اروند کنار، گلزار شهداي خرمشهر، يادمان شلمچه، دهلاويه و هويزه بازديد خواهند کرد.

وي، هدف از برگزاري اين کاروان ها را آشنايي دانش آموزان با فرهنگ شهيد و شهادت دانست و خاطرنشان کرد: حضور دانش آموزان در مناطق عملياتي آثار معنوي و اعتقادي بسيار زيادي در باور هاي ديني و اعتقادي دانش آموزان دارد.

انصاري، مقابله با جنگ نرم دشمن از طريق الگودهي و معرفي جلوه هاي عيني ايثار و شهادت، تبيين عزت، عظمت و اقتدار ملت ايران در برابر استکبار جهاني و بيان فرهنگ و ارزشهاي دفاع مقدس و انتقال به نسل جوان را از اهداف ديگر اردوهاي راهيان نور دانست.

وي افزود: در هر کاروان تعدادي از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس به عنوان راوي با بيان خاطراتي از مناطق عملياتي و توجيه عمليات هاي انجام گرفته دانش آموزان را با رشادت ها و دلاوري هاي رزمندگان در دفاع مقدس آشنا مي کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۸:۰۷

14 Jan 2020