۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۸
کد مطلب : ۱۸۲۹۵
فرماندار شهرکرد مطرح کرد

عدم تناسب تعداد خودروهاي ترددي با خيابان‎هاي شهرکرد

تعداد خودروهاي ترددي در شهر تناسبي با خيابان‌هاي شهرکرد ندارد و مسيربندي گذردگاه‌ها نيازمند اصلاح است.
عدم تناسب تعداد خودروهاي ترددي با خيابان‎هاي شهرکرد
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از بام ایران خبر، حميد ملکپور، فرماندار شهرستان شهرکرد در خصوص وضعيت ترافيکي شهرکرد گفت: تعداد خودروهاي ترددي در شهر تناسبي با خيابان‌هاي شهرکرد ندارد و مسيربندي خيابان ها نيازمند اصلاح است.

وی افزود: در حال بررسي تغيير مسير برخي از خيابان‌ها هستيم تا بتوانيم بار ترافيکي را از مرکز شهر به خيابان‌هاي ديگر منتقل کنيم.

ملک‌پور از ساماندهي و اصلاح تردد خودروهاي اتوبوس‌هاي خط واحد در خيابان‌هاي مرکزي شهر خبر داد و تصريح کرد: با ايجاد چند پارک سوار در شهرکرد اتوبوس‌ها از نقاط مختلف شهر مردم را به مرکز شهر منتقل مي کنند ولي داخل بافت مرکزي شهر نمي شوند و در محل پارک سوارها به مسافران خدمات مي دهند.

فرماندار شهرستان شهرکرد اظهار داشت: با توجه به شرايط آب و هوايي و فرا رسيدن فصل سرما و بارش تمهيدات لازم براي برخورد با پديده‌هاي طبيعي نظير آب‌گرفتگي معابر و اختلالات بارش برف و باران انديشيده مي شود.

ملک‌پور از اصلاحاتي در خصوص تقاطع حافظ- پرستار و حافظ- ورزش و تقاطع احمديان به فارابي شمالي خبر داد و گفت: به زودي با باز شدن امتداد کاشاني بخشي از ترافيک شرق شهرکرد کاهش پيدا مي کند.

وی با اشاره به مصوبات کارگروه ترافيک شهرستان شهرکرد خاطرنشان کرد: شهرداري مکلف به بررسي براي باز شدن خيابان حافظ جنوبي تا کنار گذر ۱۵ خرداد شد و مصوب شد چراغ و علائم خطر و خط‌کشي عابرپياده و پل عابرپياده در سه راه مصطفي آباد به طرف فارسان تعبيه شود.

وي بيان داشت: مصوبه ديگر شوراي ترافيک هرس شمشادها و درختان داخل بلوارها و خيابان‌هاي اصلي به منظور ايجاد ديد کافي براي رانندگان در سطح شهر صورت بگيرد.

وي گفت: همچنين طرح ميدان ورودي مهديه به منظور کنترل سرعت و کاهش تصادفات تصويب شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۴۶:۳۴

11 Feb 2020