۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۳
کد مطلب : ۱۸۱۵۹
امام جمعه کوهرنگ

دشمن براي انحراف خانواده هاي نیروهای مسلح سرمايه گذاري جدي کرده است

مهم ترين آفتي که امروز نيروهاي انتظامي و نظامي ما را تهديد مي کند، آن است که دشمن براي انحراف خانواده هاي آن ها سرمايه گذاري جدي کرده است و بسياري از آن ها نيز از اين مهم غافلند.
دشمن براي انحراف خانواده هاي نیروهای مسلح سرمايه گذاري جدي کرده است
به گزارش جهانبين به نقل از پايگاه خبري تحليلي كوهرنگ خبر حجت الاسلام سيدشهاب الدين طباطبايي، امام جمعه کوهرنگ، در ديدار با مجموعه کارکنان نيروي انتظامي اين شهرستان، با تبريک آغاز دهه امامت و ولايت و با گرامي داشت هفته نيروي انتظامي، از عملکرد نيروي انتظامي در شهرستان کوهرنگ اعلام رضايت و از زحمات کارکنان اين مجموعه در راستاي ايجاد امنيت و آرامش در شهرستان تقدير و تشکر کرد.

 

وي در ادامه با اشاره به واقعه غدير و ظلمي که پس از آن بر اهل بيت(ع) جاري گشته، اظهار داشت: گروهي با توجه به دغدغه غديري ما، مي پندارند که شايد اين دغدغه فکري، گروهي و مذهبي باشد؛ در حالي که ولايت امير مؤمنان، ولايت عالم است و به قشر و يا گروه خاصي تعلق ندارد.

 

امام جمعه کوهرنگ با تأکيد بر اين که مفهوم ولايت، مفهومي عمومي و هم راستا با نبوت است، خاطرنشان کرد: متأسفانه بشريت در اين باره در جهل کامل به سر مي برد و دنيا در پي آن است که اين ولايت را از ما بگيرد؛ چرا که مي داند اسلام بدون ولايت، راه به جايي نخواهد برد.

 

اين مقام مسؤول با بيان اين که ولايت فقيه نيز جلوه اي از ولايت امير مؤمنان و غدير است، تصريح کرد: اگر در دنيا، انقلاب انديشه ها به وجود آمده است، همه به برکت ولايت فقيه است چرا که اين ولايت در ادامه حرکت غدير قرار دارد و همه بايد قدر آن را بدانند.

 

حجت الاسلام طباطبايي، انقلاب اسلامي را زاييده مکتب اهل بيت(ع) و غدير عنوان کرد و گفت: بيداري اسلامي که در بسياري از جوامع به برکت اين اسلامي رخ داده است نيز مرهون همين تفکر و مکتب است.

 

وي همچنين نداشتن ولايت فقيه را عامل اصلي به ثمر ننشستن بسياري از انقلاب هاي منطقه دانست و افزود: فرهنگ غدير، يکي از مهم ترين پايه هاي مکتب اسلام است که در رأس آن ولايت فقيه قرار دارد.

 

امام جمعه کوهرنگ با بيان اين که دشمن از همان روزهاي نخست اين انقلاب، براي نابودي و کند کردن حرکت آن برنامه ريزي کرده است، ابراز داشت: مهم ترين وظيفه نيروهاي انتظامي آن است که در عين اين که اقتدار و صلابت خود و نظام را حفظ مي کنند، نبايد بگذارند به حقوق شهروندي تعدي شود.

 

رييس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کوهرنگ با تأکيد بر اين نيروهاي انتظامي بايد همانند روحانيان، در همه احوال نسبت به لباس و جايگاه خود حساس و دغدغه مند باشند، خاطرنشان کرد: مهم ترين آفتي که امروز نيروهاي انتظامي و نظامي ما را تهديد مي کند، آن است که دشمن براي انحراف خانواده هاي آن ها سرمايه گذاري جدي کرده است و بسياري از آن ها نيز از اين مهم غافلند.

 

اين مقام مسؤول با اشاره به رسالت سنگين مجموعه عقيدتي نيروي انتظامي در شرايط فعلي، تصريح کرد: اين مجموعه بايد با همه توان در جهت تقويت باورهاي اعتقادي خانواده هاي نيروي انتظامي وارد ميدان شود و براي تحکيم بنيادهاي ديني آن ها برنامه ريزي کند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۴:۰۰

27 Dec 2019