۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۱۷۵۷۴
مدير موسسه پویا دستان جوان شهرستان بن:

ضرورت مشارکت جوانان در فعالیت‌های گروهی / روحیه مطالبه‌گری در جوانان شهرستان بن ضعیف است

با توجه به داشتن روحيه بالاي جوانان در انجام کارهاي گروهي، عمده نقطه ضعف جوانان، عدم مشارکت جوانان در فعاليت هاي گروهي و عدم پيگيري و روحيه مطالبه‌گري آن‌ها در شهرستان بن است.
ضرورت مشارکت جوانان در فعالیت‌های گروهی / روحیه مطالبه‌گری در جوانان شهرستان بن ضعیف است
به گزارش جهانبین نیوز، روح الله آذري مدير موسسه پويا دستان جوان بن در گفت و گو با زنگ خبر گفت: اين موسسه يکي از سازمان هاي مردم نهاد است که با تاکيد سه اصل داوطلبانه، غيرانتفاعي و غيرسياسي از سال ۹۰به صورت خودجوش شروع به فعاليت کرده و در آذرماه ۹۲موفق به اخذ مجوز فعاليت از وزارت کشور شد.

آذري از جمله دلايل شکل‌گيري اين موسسه را احساس ضعف، کاستي و کمبود ها در سال هاي اخير در حوزه هاي مختلف به ويژه در بخش علمي و کار آفريني در سطح شهرستان برشمرد و گفت: با توجه به اهميت اين موضوع فعاليت خود را در حوزه علمي و کار آفريني قرار داديم.

وي تصريح کرد: هدف از شکل گيري اين موسسه را در يک نگاه کلي حمايت و ترغيب جوانان شهرستان در راستاي کار آفريني و ارتقاء انگيزه و خود باوري جهت پيشرفت تحصيلي جوانان عنوان کرد.

آذري در ادامه در خصوص روش هاي اجراي هدف گفت: برگزاري نشست و همايش هاي تخصصي در حوزه فعاليت با مسئولان، بررسي نقاط ضعف و اعلام نياز به حضور جوانان و دانشجويان، شناسايي موانع و ارائه راهکار جهت ادامه تحصيلات عاليه و تکميلي، برگزاري همايش ها و سمينارها با حضور نخبگان علمي و کارآفرينان برتر، شناسايي پتانسل هاي شغلي موجود در سطح شهرستان و معرفي به جوانان و تلاش در جهت اجرايي شدن آن ها از جمله روش هاي اجرايي توسط موسسه است.

وي در خصوص برنامه هاي اجرا شده تاکنون گفت: جشن روز جوان با رويکرد معرفي جوانان برتر شهر جهت ارائه الگوي مناسب و ايجاد انگيزه در جوانان شهر و برگزاري همايش روز دانشجو در راستاي نشست هم انديشي جوانان و دانشجويان با مسئولين بوده است.

آذري، ارائه مشاوره علمي کارآفريني، راه‌اندازي کتابخانه و بانک نرم‌افزار تخصصي در حوزه علمي و کارآفريني و برگزاري کلاس‌هاي آموزشي برای دانش آموزان را از ديگر فعاليت هاي اين موسسه مطرح نمود.

وي در خصوص عمده ترين مشکل جوانان گفت: با توجه به داشتن روحيه بالاي جوانان در انجام کارهاي گروهي، عمده نقطه ضعف جوانان، عدم مشارکت جوانان در فعاليت هاي گروهي و عدم پيگيري و روحيه مطالبه گري در شهرستان است.

وي خطاب به جوانان گفت: شناسايي مشکلات و ارائه راهکار هاي مناسب و پيگيري آن تا رسيدن به نتيجه مطلوب ازجمله وظايف يک جوان است

آذري با بيان اينکه هم اکنون تعداد ۳۰ نفر عضو ثابت و بيش از ۱۰۰عضو عادي در اين موسسه مشغول به فعاليت هستند گفت: زمان حضور اعضا در موسسه روزانه و از ساعت ۱۸ الي ۲۰ و پنج شنبه ها ۹ الي ۱۲ در مکان موسسه واقع در بلوار صاحب الزمان طبقه زيرين اداره پست است.

وي ضمن دعوت از جوانان جهت مشارکت در فعاليت هاي گروهي از جوانان تقاضا نمود اين موسسه را در نيل به اهداف ياري نمايند و ضمن تقدير و تشکر از مسئولاني که تاکنون اين موسسه را موردحمايت قرار داده اند خواستار کمک هاي همه جانبه تمامي مسئولين و مردم بود.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۲:۳۱

27 Dec 2019